Het grote voorjaars-klap-voorjaars-weekend 2016

Gestart door PetraL, september 29, 2015, 11:35:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

PetraL

Mis ik nou iets?
Of wordt er nog niet gesproken over HET weekend van het jaar?
Ik zou het graag al willen weten 😜 #nieuwsgierig #maargraagookalwillenplannen :-)

Marjootje

Jaa,   I:WAAR gaan we naar toe volgend voorjaar?

reekie

Haha, ik wil het ook wel weten. Maar volgens mij is het traditie dat er pas na de herfstvakantie bekend wordt gemaakt waar en wanneer het weekend plaats gaat vinden. Nog drie weken wachten dus...

muis

Het klopt dat we dat altijd na de herfstvakantie bekend maken, Zuid Nederland heeft herfstvakantie tot en met 1 november.

Het is altijd met Hemelvaart Petra dus va woensdag 4 mei.

Frankie

Ik wil het hierbij wel bekend maken hoor:

We gaan naar......

Een Camping! En dat doen we vanaf Hemelvaart tot en met de zondag daarna. :J

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Marjootje

Alex

Dit jaar zorgen we er wel voor dat het niet geraden word. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Citaat van: Marjootje op september 30, 2015, 09:27:54 AM
1e lettergreep....klinkt als...  ::)
baard......

Hemelvaart. . Ja :#

Citaat van: Alex op september 30, 2015, 10:03:17 AM
Dit jaar zorgen we er wel voor dat het niet geraden word. :P
:J :#

Yolanda

Eén ding is wel al zeker..............we hebben er nu al heel veel zin in!!!!  :> :J

Mijn vriend heeft het klapvirus nog niet, maar is een ervaren kampeerder. Toch zat hij me gisteren een beetje vreemd aan te kijken. Zijn jullie daar nu al mee bezig????  :# :# Ik zal hem aansteken met dat virus. ;-)

JeroenGouda

Bij deze meld ik ons vijven alvast aan voor het voorjaarsweekend!
alpenkreuzer parade royal met panoramatent 1996

muis

Aanmelden kan na de herfstvakantie :P  maar gezellig dat jullie ook willen komen :J

Alex

ejpwg

Lijkt mij ook erg leuk en gezellig om te komen
Echter zou die voor ons de eerste keer (of hooguit de 2e keer) zijn dat we de vouwwagen dan op zouden zetten
hij word namelijk pas in februari 2016 geleverd

Nou maakt mij dat niet zo veel uit  :O
Maar mijn wederhelft vind het niet zo'n goed idee met allemaal ervaren klappers om je heen  ::)

Leek mij juist wel handig...... als er dan iets niet lukt, of je iets niet snapt is er genoeg hulp in de buurt  WW

Frankie

Citaat van: ejpwg op september 30, 2015, 01:24:55 PMMaar mijn wederhelft vind het niet zo'n goed idee met allemaal ervaren klappers om je heen  ::)

Leek mij juist wel handig...... als er dan iets niet lukt, of je iets niet snapt is er genoeg hulp in de buurt  WW
Het zijn niet allemaal ervaren klappers en JA het is zeker handig.

En sterker nog; toen wij onze klapper net hadden was het klapweekeind de allereerste keer dat we er met de vouwwagen op uit gingen. Wij hadden 'm tot dan toe alleen nog maar voor onszelf op een parkeerplaats half uitgeklapt om te zien hoe alles zat.