Het grote voorjaars-klap-voorjaars-weekend 2016

Gestart door PetraL, september 29, 2015, 11:35:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yella

Hmm. Ik werkte voor de AB Noord Holland. Jaarcontracten, geen werk, wel geld. Maar ik had altijd werk. Laatste 2 jaar bij een vaste opdrachtgever. Maar dit was meer detachering. Maar heb in het begin vele opdrachtgevers gehad, varierend van 1 dag tot op het laatst voor 2 jaar. Het was alleen dat het werk me te zwaar werd en ik ander werk vond. Of eigenlijk vond ander werk mij.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Alex

Nee hoor ook daar kun je gewoon een vast contract krijgen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

cewi

idd Alex, ik heb een vast contract bij het uitzendbureau. Vrij nemen is er nog nooit een probleem geweest :)

Yella

Citaat van: Alex op oktober 11, 2015, 07:21:53 PM
Nee hoor ook daar kun je gewoon een vast contract krijgen.
De laatste jaren in NH en Frysland niet. Ze hebben 3 jaar geleden veel mensen ontslagen. Ik was blij dat ik toch telkens weer een jaarcontract kreeg. Maar ik zit nu met ander werk weer aan een jaarcontract die over 3 weken afgelopen is. Krijg wel een nieuwe, maar nog niets gehoord betreffende voorwaarden e.d.

Alex

Daar is het niet anders dan in heel Nederland.
Vaste contracten worden maar weinig gegeven.
Mijn werkgever heeft al aangegeven niet aan vaste contracten te doen.
Deze loopt tot 31december en kan nog 1 keer verlengd worden
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yella

Ben benieuwd hoe het met mijn huidige baan zal gaan. Zal wel 3 jaar een contract worden. Daarna?? Maar feit is dat ze iemand zochten en mij benaderden en me ook niet kwijt willen. Maar ik zal me toch moeten bewijzen de komende jaren. Ik ben de enige in deze functie binnen het bedrijf, expeditie en kwaliteitscontroleur. En gelukkig komt er steeds meer werk. Maar ik merk toch dat ze zuinig aan doen. Er staan enorme bedragen gereserveerd voor voorraden die nodig zijn om te produceren.

Alex

Ze mogen je tegenwoordig nog maar 2 jaar een contract geven.

muis

Max 23 maanden als je geen transitie vergoeding wilt betalen.  Ik ben blij dat ik weer een aantal mensen een vast contract kon geven  :J

Yolanda

Ik wil niet klagen hoor, maar gaan jullie nou niet een beetje  :off !!! Of is dit de manier om sneller naar 1 november te gaan!!! Is overigens wel heel ver na de herfstvakantie! Die van ons begint komend weekend!  :P

muis

We hadden het over wel of niet makkelijk vrij krijgen voor het klapweekend  :O

Maar je hebt wel gelijk,  het gaat daar al niet meer over  :#

Weet je, we hebben een leuke camping gevonden.  Oh en Olaf weet het nog niet  :H :H

Yolanda

Hahaha, arme Olaf! Moet nog 20 dagen wachten!!  :# Nou ja, wij ook natuurlijk! Maar Olaf hoopt het er op dat iemand het verklapt. :H

muis

Yolanda

Frankie