Het grote voorjaars-klap-voorjaars-weekend 2016

Gestart door PetraL, september 29, 2015, 11:35:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

vic36shorty

Frankie

Citaat van: muis op oktober 30, 2015, 07:20:17 PMRegio Nederland  :)14] :#

Nou zeg. Maak het dan meteen wat precieser. Zeg dan: de gemeente Utrecht....

....en dan binnen een straal van 175 kilometer daaromheen. :P

muis

:# :#

Ah joh, anders gaan we met zn allen midden op de dam staan  :P

vic36shorty

muis

Wil jij zo graag naar Limburg? Die camping die je noemde was ook al daar. Die is trouwens wel aan de prijs hè

vic36shorty

Ja hallo wat wil je dan is 5 sterren plus klim gebeuren

leeuw

We kunnen altijdnog een cara...dinges overwegen, hebben vast ook weekenden:)12]:)12]

muis

We hanteren een max bedrag bij het zoeken dus deze heeft niet op het lijstje gestaan voor een klapweekend. Ben jij er al eens geweest? Leuk voor een recensie misschien.

Toch nog even geduld hebben  :O

Citaat van: leeuw op oktober 30, 2015, 09:42:31 PM
We kunnen altijdnog een cara...dinges overwegen, hebben vast ook weekenden:)12]:)12]
:H :H die hebben ze zeker,  met de meivakantie dit jaar nog een veld vol gezien  :J

vic36shorty

Nee ben er nog niet geweest maar.kwam deze tegen met zoeken naar de camping ingevuld viswater op camping en deze kwam er uit
Wat is het max bedrag dan??

muis

Haha, je blijft vissen, nou zal ik een beetje helpen;  er is geen viswater op de camping zelf voor zover ik weet.  Dat ligt er vlakbij ( ook in de buurt op ong 10 km, wedstrijdviswater 1 kant vergunning vrij)

Max,  onder de 100 voor een gezin met 2 kinderen,  auto en vouwwagen

vic36shorty

Citaat van: muis op oktober 30, 2015, 10:11:59 PM
Haha, je blijft vissen, nou zal ik een beetje helpen;  er is geen viswater op de camping zelf voor zover ik weet.  Dat ligt er vlakbij ( ook in de buurt op ong 10 km, wedstrijdviswater 1 kant vergunning vrij)

Max,  onder de 100 voor een gezin met 2 kinderen,  auto en vouwwagen
Ik doe waar ik goed in ben

muis

vic36shorty

Paulvh

Lieve mensen nog 2 nachtjes slapen en dan is herfstvakantie voorbij. En dan weten we welke camping het wordt.  :>   

vic36shorty

Mmm bij mijn weten is het morgen 1 november
Of ik moet loco zijn