Het grote voorjaars-klap-voorjaars-weekend 2016

Gestart door PetraL, september 29, 2015, 11:35:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jootje1710

Yes, aangemeld in het topic én aangemeld bij de camping  :>. Nu tijd voor een kopje thee  KK
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Yella

Hebben ze daar een grote voliere of zo? Ik hoor van alles. Fazanten en o.a. Kikkers.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

vic36shorty

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jootje1710

Wel grappig het typefoutje in het aanmeldtopic  :> of zou het opzet zijn?
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

olaf

NCC (Nederlandse Caravan Club) camping, ze weten we dat we met klappers komen  :#
The need for the many outweigh the needs of the few

muis

vic36shorty

"Invasion of the klappers" klinkt als een titel van een film

olaf

Zag op de website staan hutten bouwen. Dat zou wel gaaf zijn als dat tijdens het klapweekend ook gebeurt.
@Jelle heb je die pallets nog  :# ?

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

herowebe

Oh maar Joeri, dat hoor ik liever dan gesnurk van een achterbuurman....!  :# :#

Ik bedoel de uilen ed!  :)

Yella

Citaat van: olaf73 op november 01, 2015, 11:58:07 AM
Zag op de website staan hutten bouwen. Dat zou wel gaaf zijn als dat tijdens het klapweekend ook gebeurt.
@Jelle heb je die pallets nog  :# ?
Nog wel, niet van af te komen. Dus kom maar op. Maar ik bewaar ze niet tot het klapweekend. :)
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

olaf

Citaat van: Yella op november 01, 2015, 02:21:01 PM
Nog wel, niet van af te komen. Dus kom maar op. Maar ik bewaar ze niet tot het klapweekend. :)
het was maar een ideetje

Paulvh

Citaat van: ejpwg op september 30, 2015, 01:24:55 PM
Maar mijn wederhelft vind het niet zo'n goed idee met allemaal ervaren klappers om je heen  ::)

Leek mij juist wel handig...... als er dan iets niet lukt, of je iets niet snapt is er genoeg hulp in de buurt  WW
Uit eigen ervaring kan ik je melden dat ik ook geen ervaren klapper was toen ik voor de eerste keer meedeed. En idd jouw mening dat het handig is om te komen omdat er ervaren hulp is helemaal juist!. Ik heb erg veel geleerd dat eerste weekend en de tips en trucs van harte genomen. En deze goed kunnen gebruiken. Anderzijds ik hoop nu de truc van de wiel op de leveller te plaatsen dmv gebruik te maken van de oplooprem. Eea lukt mij nog steeds niet.

olaf

Citaat van: ejpwg op september 30, 2015, 01:24:55 PM
Maar mijn wederhelft vind het niet zo'n goed idee met allemaal ervaren klappers om je heen  ::)

Leek mij juist wel handig...... als er dan iets niet lukt, of je iets niet snapt is er genoeg hulp in de buurt  WW

Is zeker heel erg handig er word veel geholpen hoor en dat schept alleen maar een (klap)band met elkaar.

Afgelopen jaar was her zeer gezellig en hebben we veel lol gehad met elkaar.