Het grote voorjaars-klap-voorjaars-weekend 2016

Gestart door PetraL, september 29, 2015, 11:35:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marjootje

We hebben er weer zin in (Ik wel iig  O0 ), hopelijk hebben ze de nood aggregaten klaar staan.
Met pinksteren wilden we naar Biddinghuizen, ligt er vlakbij, misschien kunnen we dit combineren.
Hangt ook vh werk af van mn man, dus we komen onder voorbehoud. :#

KlapJoeri

The cold never bothered me anyway.....

Alex

Dat is snel ik moet zelfs nog aanmelden en jíj hebt de boel al binnen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jootje1710

Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

vic36shorty

Aan deze zijde ook alles al binnen van 1-5 t/m 8-5

Frankie

Yvonne01

Hoeveel plekken heeft de camping beschikbaar voor de club? Wij twijfelen nog  of het dit jasr wel wat gaat worden om te komen:? Valt zeer ongunstig met oog op meivakantie  en plannen hiervoor om weg te gaan.....

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

KlapJoeri

Citaat van: Alex op november 01, 2015, 08:19:55 PM
Dat is snel ik moet zelfs nog aanmelden en jíj hebt de boel al binnen. :P
Ik miste je al in de lijst van het aanmeld topic. Twijfel je nog?  ;)
The cold never bothered me anyway.....

Yolanda

Alex

Wij gaan ergens anders kamperen.
Het is toch maar het jubileum weekend. :P

vic36shorty

Citaat van: Alex op november 01, 2015, 10:10:10 PM
Wij gaan ergens anders kamperen.
Het is toch maar het jubileum weekend. :)14]
Wat jij wilt

Yolanda

Ik vind wel dat ze de foto na ons weekend moeten aanpassen!  :#

bensi

Citaat van: Yvonne01 op november 01, 2015, 08:38:11 PM
Hoeveel plekken heeft de camping beschikbaar voor de club? Wij twijfelen nog  of het dit jasr wel wat gaat worden om te komen:? Valt zeer ongunstig met oog op meivakantie  en plannen hiervoor om weg te gaan.....
Die vraag speelt hier ook, wat is het max. aantal dat de camping kan / wil hebben ? wij kunnen nu ook nog niet met zekerheid beslissen.
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Yolanda

Wij hebben enorm veel zin en mijn vriend gaat zeker mee. Alleen zijn kids twijfelen nog, maar we hebben nog even.