Het grote voorjaars-klap-voorjaars-weekend 2016

Gestart door PetraL, september 29, 2015, 11:35:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ccindy

Citaat van: cewi op april 30, 2016, 07:07:26 PM
ff lekker praktisch....is er een winkeltje op het terrein om s'ochtends broodjes te kunnen halen?

Nee  :N

Wel zit er een Lidl met bake-off afdeling op iets meer dan 5 minuten rij-afstand (net als een AH, een Boni, een Deen en een Bakker Bart en nog veel meer winkels).
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

boswachter

Dus wie rijdt er..... lijstje inleveren bij Olaf?

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

muis

@Bonny,  alle toiletten zijn voorzien van toiletpapier.  En er is handzeep en handdoekjes  bij de wastafels  :J

Alex

Citaat van: cewi op april 30, 2016, 07:07:26 PM
ff lekker praktisch....is er een winkeltje op het terrein om s'ochtends broodjes te kunnen halen?
Hmmmmm even kijken hoeveel ons oventje neemt. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

GJT

Citaat van: Alex op april 30, 2016, 10:13:07 PM
Eens kijken hoeveel er in kunnen vooral..  :#

bensi

Citaat van: Alex op april 30, 2016, 10:13:07 PM
Gewoon lekker afbakbroodjes in de skottel ..........  hhmmmm, lekker verse warme broodjes 's morgens  :J
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Alex

Citaat van: GJT op april 30, 2016, 10:46:11 PM
Eens kijken hoeveel er in kunnen vooral..  :#
Goed ik weet bij wie ik deze keer niet moet gaan staan.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: bensi op april 30, 2016, 10:46:47 PM
Gewoon lekker afbakbroodjes in de skottel ..........  hhmmmm, lekker verse warme broodjes 's morgens  :J
We nemen de deksel nooit mee.
Weet eigenlijk niet eens waar die gebleven is. :?

GJT

Citaat van: Alex op april 30, 2016, 11:12:21 PM
Goed ik weet bij wie ik deze keer niet moet gaan staan.

Och och, nou ik bak ze wel weer onder de motorkap. Ritje op en neer de bakker en ze zijn klaar  :#

vic36shorty

Jawel we zijn gesettled
Oke devolgende is zooooo fout maar ja ibbeltje (saskia) vindt het mooi

Yolanda

Ehhh. . . Vic, spoor je wel helemaal met twee kachels!   ::) en niet zeggen dat het voor Ibbeltje is, want jij bent degene met koude voeten.   :P

CAP-Team

Ach proud to be fout, aldus Monica.
Tot woensdag en alvast veel plezier!

Mathieu76

Nou we zijn er bijna klaar voor. We hebben afgelopen dagen do-zat proefgedraaid in duitsland, helaas alleen maar regen en kou. Plassen in de voortent en overal modder....Gelukkig was het gisteren thuis mooi weer alles laten drogen en schoongemaakt. komende dagen weer inpakken en woensdag via kampen naar Zeewolde.

Ccindy

Citaat van: Mathieu76 op mei 01, 2016, 08:02:09 AM
Nou we zijn er bijna klaar voor. We hebben afgelopen dagen do-zat proefgedraaid in duitsland, helaas alleen maar regen en kou. Plassen in de voortent en overal modder....Gelukkig was het gisteren thuis mooi weer alles laten drogen en schoongemaakt. komende dagen weer inpakken en woensdag via kampen naar Zeewolde.

We hebben voor komende week beter weer besteld, dus hopelijk kunnen jullie de natte dagen in Duitsland dan weer snel vergeten!

http://www.weer.nl/verwachting/14dagen/nederland/zeewolde/1812905/
Don't be afraid to fail, be afraid not to try