Het grote after weekend topic (2016)

Gestart door Alex, mei 08, 2016, 07:26:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

GJT

Citaat van: Alex op mei 15, 2016, 09:47:13 PM
De eerste campings voor volgend jaar zijn alweer aangeschreven.

Is jouw Frans zo goed?  :# >:( :#

Paulvh

Citaat van: Alex op mei 15, 2016, 09:47:13 PM
De eerste campings voor volgend jaar zijn alweer aangeschreven.
Nu ik/we zijn benieuwd welke provincie nu aan de beurt is. Maar ik/wij laten ons verrassen

Alex

Citaat van: GJT op mei 15, 2016, 09:49:51 PM
Is jouw Frans zo goed?  :# >:( :#
we zitten verder in het jaar dus we hoeven niet naar het zuiden. :P

En Annemiek staat 9.5 op Frans ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Ik zal morgen even het aanmeldtopic maken voor het najaarsweekend  :J

Jootje1710

Citaat van: muis op mei 15, 2016, 10:37:43 PM
Ik zal morgen even het aanmeldtopic maken voor het najaarsweekend  :J

:> :> goed plan  :> :>
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

jackodb

Nog steeds blij met de jubileum-cadeautjes, blijkt het korting-couponnetje van de Kampeer-Gigant helaas niet te werken. Heeft iemand dit al gebruikt?

boswachter

mailtje doen helpt waarschijnlijk wel, hebben wij naar de matrassenfabriek gedaan.

jackodb

Citaat van: boswachter op mei 16, 2016, 05:02:17 PM
mailtje doen helpt waarschijnlijk wel, hebben wij naar de matrassenfabriek gedaan.
Da's inderdaad m'n volgende stap :)

muis

Ik ben nu onderweg naar huis,  ik kijk zo even of ik een antwoord heb voor je Jacko :J

jackodb

Prima, alvast bedankt. Inmiddels ligt de vraag ook al bij de KG.

muis

Ik kan het niet vinden in mijn mailcontact maar ik ga er vanuit dat ze het aanpassen in de webwinkel na jou melding :J

CAP-Team

Afgelopen zaterdag ff met onze Roadmaster naar Goirle gereden om onze wagen even na te laten kijken, en weer vertrokken met een aantal nieuwe stokken en doppen.
Maar goed we kunnen weer. Van de week de wagen even weer inpakken, wassen :o en zaterdag naar de stalling brengen in Goor tot de zomervakantie in augustus.

Alex

Kijk goed te horen dat je lekker blijft klappen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

herowebe

Citaat van: CAP-Team op mei 17, 2016, 11:19:15 AM
Afgelopen zaterdag ff met onze Roadmaster naar Goirle gereden om onze wagen even na te laten kijken, en weer vertrokken met een aantal nieuwe stokken en doppen.
Maar goed we kunnen weer. Van de week de wagen even weer inpakken, wassen :o en zaterdag naar de stalling brengen in Goor tot de zomervakantie in augustus.

Fijn dat het allemaal is goed gekomen, en dat je de moed niet hebt laten zakken!
Nu weer lekker genieten van de voorpret!

CAP-Team

Dank! Tuurlijk blijven we klappen we laten ons niet zomaar uit het veld slaan.