Najaarsweekend chattopic 2016

Gestart door muis, mei 17, 2016, 11:02:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

muis

Gert-Jan, wat gezellig dat je weer mee gaat :> :>

Gertjan De Meern

Ja, dat vind ik ook!

Ik heb er weer zin in.  :)

Kien

muis

:H :H Wacht maar tot Zeeland of Limburg aan de beurt zijn :P

Mascha

is dat weekend alleen voor de betalende/actieve leden of mogen newby's als ik ook mee? lijkt mij niet verkeerd om eens naast echte kenners te staan en te horen hoe het allemaal nóg beter kan!

sannie75

Citaat van: Mascha op mei 18, 2016, 08:04:02 AM
is dat weekend alleen voor de betalende/actieve leden of mogen newby's als ik ook mee? lijkt mij niet verkeerd om eens naast echte kenners te staan en te horen hoe het allemaal nóg beter kan!

Deze weekeinden zijn uiteraard voor iedereen ! Dus kom gezellig mee!!!

Alex

JUIST voor iedereen.

Wij willen nog afwachten hoe het werk zich ontwikkeld.
Al moet ik het wel leren los te laten ik weet het het komt zoals het komt.
Moet ook oppassen dat ik niet in een klem kom anders geniet ik niet meer.
Keuzes keuzes keuzes.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

ejpwg

Nu willen wij ook graag komen als het in een periode is dat we ook kunnen..... maar ik zie nergens staan wanneer het is  :N
Nu kan het zijn dat ik kippig ben of niet goed kijk  :I

Maar kan iemand mij de data doorgeven ?

Alex

Het weekend is van 16, 17 en 18 september.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

boswachter

Ik gooi het in de groep thuis, september valt nog te doen, het is niet te ver, en hopelijk genoeg stroom voor een kacheltje of 2 (ik doe wel mee met de kruidenbitter o.i.d.)
Kids waren erg enthousiast over het voorjaarsweekend, dus als ik het nu vraag mag het vast.... (al is de jongste dan bijna jarig en moeten we een feestje houden, dat kan prima rond de klapkar.....)

ejpwg

Citaat van: Alex op mei 18, 2016, 09:39:24 AM
Het weekend is van 16, 17 en 18 september.

Dan gaan we thuis eens overleggen, want het voorjaars weekend hebben we al gemist  ::)

muis

Het zou niet de eerste verjaardag zijn die we tijdens een klapweekend vieren Boswachter :J

Gertjan De Meern

sanneman

Sta je dan wel op het veld?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk