Najaarsweekend chattopic 2016

Gestart door muis, mei 17, 2016, 11:02:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Bij aankomst pannenkoeken is wat wij doen maar voel je niet verplicht.  We hebben geen activiteiten, doen we nooit met een najaarsweekend

Paulvh

Barbje79

Is het vrijdag of zaterdag pannenkoekenavond?

muis

Op vrijdag :J iedereen neemt wat mee en bakt pannenkoeken  :J

Barbje79

Okidoki, dan nemen wij iig onze skottel, mix, stroop etc mee:)

Gertjan De Meern

Nog een paar dagen en dan is het zover! We hebben er zin in  :)

Wat wellicht goed is om te weten, ik kom met Martijn (11) en Eline (6). Beide kids zijn slechtziend. Ze zullen jullie vouwwagen waarschijnlijk van iets dichterbij willen bekijken. Ook hebben ze wat moeite om andere kinderen te herkennen. Kijk dus niet raar op als ze voor de derde keer een naam vragen.

Alex

Ik weet uit ervaring dat ze dan goed terecht komen in de vouwwagenclub gezin.
Maar goed dat je zoiets meld want dan weten de kids waarom.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Krizz

En om drie uur 's nachts bij het kampvuur weten de meeste ouders ook niet meer hoe hun buurman/buurvrouw heet.... ;-)
The KubbKing is dead... long live the New King

KenJo

Citaat van: Gertjan De Meern op september 14, 2016, 10:28:08 AM
Kijk dus niet raar op als ze voor de derde keer een naam vragen.

Dat is bij mij bijna een noodzakelijkheid omdat ik nogal slecht ben in het onthouden van namen :O
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

ejpwg

Citaat van: KenJo op september 14, 2016, 12:01:24 PM
Dat is bij mij bijna een noodzakelijkheid omdat ik nogal slecht ben in het onthouden van namen :O

Ik dacht dat we daarom ook naamkaartjes kregen  ::)

pwg-van-ej

Citaat van: Gertjan De Meern op september 14, 2016, 10:28:08 AM
Nog een paar dagen en dan is het zover! We hebben er zin in  :)

Wat wellicht goed is om te weten, ik kom met Martijn (11) en Eline (6). Beide kids zijn slechtziend. Ze zullen jullie vouwwagen waarschijnlijk van iets dichterbij willen bekijken. Ook hebben ze wat moeite om andere kinderen te herkennen. Kijk dus niet raar op als ze voor de derde keer een naam vragen.
Dat is toch helemaal niet erg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Krizz

Hopelijk vrijdag ff een goede regenbui zodat ik de vuurbox kan neerzetten voor een gezellig kampvuurtje. 
The KubbKing is dead... long live the New King

Wfikse

Voor de Nederland kampeerders:
Is het slim om een kacheltje mee te nemen? Ik denk zelf van niet maar ken eigenlijk alleen het kampeer weer uit zuid Frankrijk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

muis

Het is wel lekker om het vocht uit de slaaptent te krijgen.  Bij ons zit hij standaard in de wagen :J