Cafe chat voor voorjaarsweekend plus foto's

Gestart door Richard, oktober 10, 2010, 09:22:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

screech

magnaboy

Misschien moeten wij ons afmelden voor dit ongetwijfeld geweldige weekend ;(

Afgelopen week heb ik te horen gekregen dat ik voor mijn werk een maand naar Athene moet. (wat ik op zich helemaal niet zo erg vind ;)) Omdat we 3 juli naar Italie gaan zal ik dus rond 1 juni moeten vertrekken. Natuurlijk heb ik wel gevraagd of het tot na het weekend uitgesteld kan worden.

Volgende week hoor ik meer.

muis

Jee, dat zou jammer zijn. Wij hopen met je mee dat het over het weekend getild kan worden :J

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

EN HEBBEN WE ALLEMAAL EEN BEETJE ZIN IN HET KLAPWEEKEND !!!!!! :>
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

KlapJoeri

tjaahh... uhmmmm... wat zal ik zeggen.......
The cold never bothered me anyway.....

KlapJoeri

The cold never bothered me anyway.....

Miss BBQ

Wij sluiten ons volledig bij de vorige spreker aan.  :W :W Tot binnenkort allemaal. Ben al melkjerrycans aan het sparen voor het pannenkoekenbeslag.
SMULLEHHHHH  :>
:zw

Alex

Het weer op lange termijn.

Zondag licht bewolkt

verder kijkt hij nog niet. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Nog 16 dagen....
:> :> :>

Zin in? Nee hoor, tel alleen m'n werkdagen (nu nog 7) tot het Klapfestijn maar af....
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

ishirra

Vind het jammer dat wij niet meekunnen. Dit is het weekend voor m'n huwelijk en dat weekend is het ons vrijgezellenfeest.  Ik heb opgevangen dat ik voor enkele dagen ga 'gekidnapt' worden...

Richard

Citaat van: ishirra op mei 16, 2011, 10:42:56 PM
Vind het jammer dat wij niet meekunnen. Dit is het weekend voor m'n huwelijk en dat weekend is het ons vrijgezellenfeest.  Ik heb opgevangen dat ik voor enkele dagen ga 'gekidnapt' worden...
tja en dan gedropt worden op het klapweekend waar j edan voor de BBQ moet zorgen voor 25 klappers ::) >:(

muis

Citaat van: ishirra op mei 16, 2011, 10:42:56 PM
Vind het jammer dat wij niet meekunnen. Dit is het weekend voor m'n huwelijk en dat weekend is het ons vrijgezellenfeest.  Ik heb opgevangen dat ik voor enkele dagen ga 'gekidnapt' worden...
Je kunt een paar dagen "vluchten" naar het klapweekend :# :#

En ja... Wij hebben er ook zin in :> :> :> W:

Alex

Maandag

Ma 30/05    vrij zonnig 8/19°C    N 3    60%    20%/0.0mm