hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen

Gestart door frk, mei 22, 2011, 05:50:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mieke

:off ik ga een nieuw topic opstarten" hoe hou ik mijn pubers zo ver mogelijk van mijn vouwwagen?" Sorry

herowebe

Citaat van: Mieke op april 16, 2014, 10:20:57 PM
:off ik ga een nieuw topic opstarten" hoe hou ik mijn pubers zo ver mogelijk van mijn vouwwagen?" Sorry

Hahaha, leuk Mieke!!

Yolanda

Citaat van: Mieke op april 16, 2014, 10:20:57 PM

:H :H :H

Kien

Vouwwagen gewoon strategisch plaatsen... op zo'n plek neerzetten dat smurven niet weg willen...

Paulvh

Citaat van: Kien op april 17, 2014, 12:55:20 AM
Vouwwagen gewoon strategisch plaatsen... op zo'n plek neerzetten dat smurven niet weg willen...
of de grotere smurfen juist wel weg willen...  :H

Henk CC

Wij hadden 32 jaar gelden ook een ondernemen de zoon. Was 1 1/5 en liep overal naar toe. Klinkt baar baars maar werkte erg goed.
Een lange lijn gemaakt van touw tot aan het pad. Een haring in de grond en een tuigje van de wandelwagen om gedaan.
Na een dag wist hij precies tot waar zijn grens lag. Heeft nooit meer weg gelopen :>
Henk

bosi

Citaat van: TallGuy212 op april 16, 2014, 09:33:52 PM
Wij hebben een verplaatsbare afrastering gekocht bij Www.dtpetspecials.com en die is zo geplaatst en 25 meter lang. Perfect om ons meisje in de buurt te houden, maar ook handig als je een hond hebt (hebben we niet)

Ook handig als je, je schaapjes op het droge wilt houden  :J  ::)  :H

bosi

Citaat van: Paulvh op april 16, 2014, 09:47:41 PM
De kinderen van mij zal al wat ouder vorig jaar de leeftijden (11 en twee van net 8). Maar toch... Ik heb ze wat simpele taken laten doen. Zoals haringen pakken en luchtbedden laten oppompen(elektrisch). Dat ging best wel aardig. En ze waren best trots dat ze papa zo konden helpen. Toen de tent globaal stond en was ingericht zijn wij gezamenlijk de camping gaan verkennen. En met name de veiligheid van het zwembad (de jongsten hadden nl nog geen zwemdiploma). Nu met de klapper moeten ze ook mee helpen. Eea al tijdens het proefzetten gedaan.

Onze oudste is nu 12, en helpt mee de wagenbak opklappen, daarna begint hij (nu inmiddels volledig zelf) zijn bijzet tentje (waarin hij al vanaf zijn achste op vakantie kampeerd) op te zetten en in te richten en daar is hij voldoende lang mee bezig, onze jongste heeft ASS en ADHD, maar zij vermaakt zich prima totdat de grootste drukte voorbij is met haar nintendo en wil dan dolgraag mee helpen om haringen te meppen en haar slaapplek in te richten. Inmiddels mogen ze, terwijl wij verder inrichten de camping gaan verkennen (we kiezen altijd kleinere overzichtelijke campings).
Toen ze nog wat jonger waren, zette we, nadat de wagentent stond eerst het bijzet tentje op, zodat de kids daar met een strip, nintendo, zakje kraak (chips) en wat te drinken ons niet in de weg konden lopen.
Toen ze nog veel kleiner waren (we kampeerden toen nog met een grote piramide tent, hadden we een kampeerbedje mee voor de kids en deden we het rustig aan met opzetten zodat voor de kids ook voldoende aandacht was.

wendyenbob

Mijn man zette de vouwwagen zo veel mogelijk in zijn eentje op toen de kinderen nog klein waren en ik ging vast met onze 3 jongens de camping (speeltuin) verkennen.

Tijdens de vakanties hebben hebben we eigenlijk nooit moeite gehad om ze bij de vouwagen te houden, ze waren niet zo ondernemend dat ze erg ver bij ons vandaan gingen, meestal kropen ze niet verder dan 2 plaatsen dus konden we ze goed in de gaten houden. Kropen ze toch verder, ja dan moesten we er even achter aan, vonden ze natuurlijk soms ook wel een leuk spelletje.