Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omlaag

Auteur Topic: hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen  (gelezen 45864 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Cocoon XL
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #45 Gepost op: mei 27, 2011, 05:29:55 pm »

Wat een leuke topic!!

Gek maar die kids van ons... gingen op de leeftijden va 2 tot 6 vanzelf nooit ver weg.
Ze moesten ons kunnen zien als ze speelde want dan riepen ze vaak en zwaaide ze en wij zwaaide terug.
Tuurlijk samen spelen is een must en leuk en gezellig maar we zijn ze nooit echt kwijt geraakt!!

Eh... bijna nooit.
1x waren we onze zoon kwijt zoeken mensen mee zoeken komt er een mannetje die zegt mevr heeft u kindje dit en dit aan??
Ja... Nou dan ligt hij daar (daar is onder de caravan die we toen hadden) wij kjken en ja meneertje lag lekker te slapen!!
ggrrr
Gelogd
Jevipro

frk

  • Gast
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #46 Gepost op: mei 27, 2011, 10:56:38 pm »

de camping waar wij heen gaan is vrij groot te noemen,dus geen kleine boederijcamping.

Uiteraard zal er aan de kleine dreumessen genoeg aandacht worden geschonken net als thuis maar omdat ze zo "onderzoektent" zijn was dus mijn vraag hoe of wat wij het "beste" kunnen doen om ze bij de tent te houden als we bijv even bezig zijn met koken ofzoiets (tips dus) op sommige momenten liep het voor mijn gevoel even hoog op en kwam het over of dat we niet weten hoe we onze kinderen moeten opvoeden :(

gelukkig zitten er ook goede tips tussen  :W we zullen het wel zien hoe het gaat verlopen,owja en de camping waar we heen gaan,daar krijg je een plaatstje toegewezen,hoe sommigen dat doen die zelf een plaatsje kunnen uitzoeken weet ik niet maar wij kunnen dat niet en hoeft van mij ook niet perse we passen ons wel aan aan de situatei :P
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re:Re: Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #47 Gepost op: mei 28, 2011, 10:49:56 am »


de camping waar we heen gaan,daar krijg je een plaatstje toegewezen,hoe sommigen dat doen die zelf een plaatsje kunnen uitzoeken weet ik niet maar wij kunnen dat niet en hoeft van mij ook niet perse


Hoe groter de camping hoe minder makkelijk je een eigen plaatsje mag kiezen. Je kunt het aangeven door een e-mail er achteraan te sturen. Of door eerst de camping op te gaan en kijken wat je voorkeur is en dan bij inboeken dat aan te geven.
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #48 Gepost op: mei 28, 2011, 10:56:03 am »

Wij kiezen altijd onze plek zelf uit. We willen geen bomen boven onze wagen, in Nederland avondzon (als hij schijnt :P). In het buitenland ochtenzon (omdat we vaak trekken). Niet te dicht bij de wc's, zwembad e.d. En toen de kinderen klein waren het liefst een veld met speeltoestelen en waar geen honden mochten (heb er één die doodsbang is voor honden, nog steeds). Als dit niet kan, en dit hangt ook af met hoelang we er willen staan, dan trekken we verder en zoeken een andere camping.
Gelogd

frk

  • Gast
Re:Re: Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #49 Gepost op: mei 28, 2011, 08:52:53 pm »

Hoe groter de camping hoe minder makkelijk je een eigen plaatsje mag kiezen. Je kunt het aangeven door een e-mail er achteraan te sturen. Of door eerst de camping op te gaan en kijken wat je voorkeur is en dan bij inboeken dat aan te geven.

Dit is ook gedaan alleen konden ze geen 100% garantie geven dat dat ook gaat lukken,wij wisten nl al waar we wilden staan omdat we 3jaar geleden ook op deze camping zijn geweest...vlakbij het toiletgebouw en dichtbij een speeltuintje en de afstand naar het zwembed is redelijk "ver" weg...
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #50 Gepost op: mei 28, 2011, 09:08:30 pm »

Onze kinderen blijven eigenlijk altijd wel in de buurt. De oudste twee (7 en 4) gaan meestal wel naar een speeltuintje maar komen dit altijd wel ff melden. Onze jongste spruit (bijna 2)is best wel een ondernemend typje dus we hebben toch nog maar even zo'n naam-ketting besteld met daarop onze gegevens.

Zo een als hier: http://www.naamplaatje.nl/?gclid=CIy2w9iri6kCFUgf3godkA6J6w

gewoon voor de zekerheid, de andere 2 kids hebben er ook al een. En verder tsja toch gewoon in de gaten blijven houden, Ben zelf niet voor tuigjes/boxen maar zoals al eerder gezegd, ieder zijn manier natuurlijk.
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Saskia13

  • Gast
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #51 Gepost op: mei 29, 2011, 11:40:20 am »

Haha ja, die naamplaatjes. Die hebben wij ook in diverse uitvoeringen, maar helaas komen wij iedere keer weer telaat erachter dat we ze thuis hebben vergeten. We eindigen dus altijd met ons 06-nummer geschreven op de armen van de kinderen.

Ach.. Het idee is goed, maar onze uitvoering behoeft nog enige fine tuning;-)
Gelogd

schorpioentje73

  • Gast
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #52 Gepost op: juni 16, 2011, 04:58:09 pm »

Hier dit jaar het eerst met 3 kids op de camping, dus ja de tips zijn idd ook welkom.
Met 1 was geen probleem, met 2 al iets meer opletten, met 3 wordt het nog moeilijker vrees ik.
Wij hebben wel een plooibare box, net als een campingbedje maar vierkant, daar gaat de kleinste regelmatig in.
De andere 2 spelen wel, maar ik zeg altijd dat ze enkel in onze "straat" mogen, en wij proberen altijd dat er iemand hen in de gaten heeft.
Als de ene gaat koken, zit de ander buiten om de kids in de gaten te houden.
Ook hebben wij zo van die armbandjes waar je naam en telefoonnummer op kan schrijven, en die kunnen ze aanhouden.
Gelogd

Purk

  • Gast
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #53 Gepost op: juni 16, 2011, 10:00:30 pm »

Ja, die armbandjes heb ik ook, voor onze jongste. In het buitenland toch wel handig, als je kind geen vloeiend frans spreekt... ( dat deden onze oudste trouwens de eerste keer in frankrijk op de camping wel want we woonden toen in La Douce France, maar inmiddels is alles weggezakt  ;( )  Wat we overigens ook altijd doen, dag 1, is met elkaar de camping goed ontdekken, handige markeringspunten aanwijzen aan de kids, en tig keer de route van speeltuin en wc's naar ons plekje oefenen. En ze in het Frans leren welk nummer we staan (staat bij de jongste dus op dat armbandje trouwens, maar ze kan dat inmiddels ook wel leren zeggen ).
Gelogd

Ruby

  • Gast
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #54 Gepost op: juni 16, 2011, 11:23:48 pm »

Naar een kindercamping gaan, die op elk veldje een speeltuintje hebben.
Je hebt geen kind aan ze. Ze kunnen spelen terwijl jij je koffie en krantje leest.

Verder is het nou eenmaal zo dat je vakantie`s met kind nou eenmaal bewerkelijker zijn dan je vakantie`s zonder kind.
Als je kinderen zich kunnen vermaken op de camping die je kiest, heb jij ook een fijne vakantie.
Je kind van 2 vraagt niet om een zonvakantie van 30+ graden, die is allang tevreden met een vakantie in Nederland waar ze gewoon kunnen spelen.
Gelogd

RenateLen

  • Gast
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #55 Gepost op: juni 17, 2011, 01:27:41 am »

Kidsos bandjes werken in diverse talen, staat geen naam o.i.d. op zodat vreemden ze niet bij naam kennen. De kleinste (2) heeft dat bandje al minimaal een jaar non-stop om (er zijn meer plekken en situaties te verzinnen waar je je kind uit het oog kunt verliezen). De oudste (4) begint het nu een beetje vervelend te vinden omdat zijn bandje wat minder lekker zit.
Gelogd

frk

  • Gast
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #56 Gepost op: juni 17, 2011, 07:29:31 pm »

Naar een kindercamping gaan, die op elk veldje een speeltuintje hebben.
Je hebt geen kind aan ze. Ze kunnen spelen terwijl jij je koffie en krantje leest.

Verder is het nou eenmaal zo dat je vakantie`s met kind nou eenmaal bewerkelijker zijn dan je vakantie`s zonder kind.
Als je kinderen zich kunnen vermaken op de camping die je kiest, heb jij ook een fijne vakantie.
Je kind van 2 vraagt niet om een zonvakantie van 30+ graden, die is allang tevreden met een vakantie in Nederland waar ze gewoon kunnen spelen.


Ik ben vorig jaar ook in NL gebleven en ik kan je melden dat doe ik dus NOOIT meer gewoon lkkr naar het buitenland het mooie weer opzoeken :J,ivp van dat je je kinderen telkens met laarsjes aan naar buiten moet sturen.



 :off
Gelogd

schorpioentje73

  • Gast
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #57 Gepost op: juni 17, 2011, 07:45:39 pm »


Ik ben vorig jaar ook in NL gebleven en ik kan je melden dat doe ik dus NOOIT meer gewoon lkkr naar het buitenland het mooie weer opzoeken :J,ivp van dat je je kinderen telkens met laarsjes aan naar buiten moet sturen.



 :off

idd met laarsjes en dikke jas, want het weer hier in België en Nederland laat vaak te wensen over
en laat dit dan meestal net zijn als we verlof hebben  ;(
Gelogd

Sandrake

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 103
  • Merk: kampeermiddel : Jamet Louisiana
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #58 Gepost op: juni 17, 2011, 09:39:32 pm »

Op goedgemerkt.nl hebben ze ook heel wat leuke naamplaatjes en plaktattoes die er niet meteen afkomen met nummer erop...
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #59 Gepost op: juni 17, 2011, 10:50:35 pm »

Op goedgemerkt.nl hebben ze ook heel wat leuke naamplaatjes en plaktattoes die er niet meteen afkomen met nummer erop...


Bedankt voor de tip, gelijk maar even die site bekeken.
Lijkt me ideaal die tattoos, volgens de site blijven ze tot 2 weken zitten, ik heb een setje besteld
Ben benieuwd.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal