hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen

Gestart door frk, mei 22, 2011, 05:50:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

gaan

Citaat van: Boes op maart 04, 2012, 09:09:49 AM
afgelopen zomer naar kroatie geweest en onze dochter was net zo'n stappertje.
echt weg lopen doet ze niet, maar ze wilde wel elkekeer achter de auto langs het pad op.
tot we door kregen dat ze bang was voor dennenappels!!
dus een in iedere uitgang en ze bleef netjes op onze plaats!

:H

Heerlijk   :H :H :H :# :# :#
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

NiBiRo

Persoonlijk, als ik zo vrij mag zijn, vindt ik kinderen aan een lijntje onbegrijpelijk. Zelf heb r twee. Eentje van 4 en eentje van nu 1 jaar. De eerste keer met de oudste was erg spannend. 2,5 was ze toen. Tja als je voor kinderen kiest weet je dat je dan altijd alert moet zijn
Die van ons vond dat ze alleen al naar het zwembad kon. ."dag papa, dag mama. Ik zwemme!" met handdoek liep ze weg. Dit jaar met de jongste wordt leuk. Die is nog meer ondernemender als haar zus. Dus ik zal toch wat bovenstaande tips onthouden. Maar vastleggen. Dat nooit...

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

wilco-stijn

Ik snap niet dat er zo negatief gedaan wordt over een tuigje. Afgelopen jaar was onze zeer ondernemende zoon 1,5. Te klein om te luisteren,maar oud genoeg om heel hard weg te rennen. Ik was hoogzwanger en niet in staat om achter hem aan te rennen en zijn zus had ook af en toe aandacht nodig.  Hij zat dus regelmatig aan een tuigje bij zijn zwembadje of de zandbak. Hij speelde heerlijk en had er echt geen last van.
Ik moet er toch niet aan denken dat hij me ontglipt zou zijn en ik hem later drijvend in het zwembad terug zou vinden. Bah, mijn grootste nachtmerrie.
Dat tuigje kan hij later in ieder geval nog navertellen...

Miss BBQ

Hoe is ook weer die uitspraak tot stand gekomen....Tuig van de richel.... ::)

Frankie

Zelf geen kinderen, maar is een Kiddo Kidkeeper niks? Feitelijk hetzelfde als een tuigje, maar dan zonder tuigje.  :#
4-8 meter is misschien wat weinig, maar  wellicht zijn er vergelijkbare producten met een grotere actieradius...

ff

Citaat van: Frankie op maart 09, 2012, 03:20:07 PM
Zelf geen kinderen, maar is een Kiddo Kidkeeper niks? Feitelijk hetzelfde als een tuigje, maar dan zonder tuigje.  :#
4-8 meter is misschien wat weinig, maar  wellicht zijn er vergelijkbare producten met een grotere actieradius...

Zoiets verkopen ze ook bij de dierenhandel.
Met een stoere ketting voor om de nek ;)

gaan

Wij hebben ze bij de Karwei bouwmarkt ook verkocht waarbij ook de richting werd aangegeven met lampjes.
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Frankie

Citaat van: ff op maart 09, 2012, 04:45:55 PM
Zoiets verkopen ze ook bij de dierenhandel.
Met een stoere ketting voor om de nek ;)

Nee, jij hebt het over een slipketting of een pinnenband.  Da's alleen voor boven de 18.  :#

muis

Gaan we nu weer terug naar hoe je je kinderen bij de vouwwagen houdt,

ff

Citaat van: Frankie op maart 09, 2012, 09:09:54 PM
Nee, jij hebt het over een slipketting of een pinnenband.  Da's alleen voor boven de 18.  :#

Nop, stroomketting :)

Maar OT.
Wij zorgen ervoor dat we op een veldje met speeltoestel staan zodat hij eigenlijk geen zin heeft om weg te gaan ;D

Boes

sannie75

Wij hebben eigenlijk geen probleem om de kinderen bij de vouwwagen te houden. De oudste 2 (8 en 5) mogen bijvoorbeeld naar een speeltuin toe, de eerste keer lopen we mee laten zien waar alles is en dan geven we gelijk aan waar ze zelfstandig heen mogen.
De jongste is 2 en die drentelt de hele dag een beetje om ons heen. Zij houd ons wel in de gaten want ze is maar wat bang om ons kwijt te raken...

Sevenzins

Tja,

Wat bij ons goed werkt was tegen ze te zeggen dat ze pappa en mamma in de gaten moesten houden en niet andersom. Als ik ze niet meer zag dan zat ik in de auto terug naar de camping. 1 keer de winkel uitgelopen en het resultaat was 2 brullende kinderen die na 1 minuut in blinde paniek de winkelstraat in rende waar ik om de hoek stond. Op het moment dat ik ze zag begon ik rustig te lopen. Ik werd direct gespot door de jongste. Daarna NOOIT meer dan 2 meter van mij weg geweest. Toen waren ze net 3 en 5. Natuurlijk hou je ze wel in de gaten maar geloof me, deze afspraak met je kinderen maken werkt heel goed.

schorpioentje73

Hier hebben ze alle 2 een armbandje om met naam en mijn mobiel nummer.
Ze zijn 7 - 5 en 3, nu de 2 oudste gaan normaal niet ver lopen, maar je weet nooit,
maar ons jongste is voor geen haar te vertrouwen  >:( .
Ik wil er wel even bij vermelden dat ze autistisch zijn, dus soms geen besef wat "te ver" is. En ook tientallen keren alles herhalen.
Wel zeg ik dat ik hen moet kunnen zien, en dat zij ons moeten kunnen zien, dus verder dan uit het gezichtsveld mogen ze niet.  Wij gaan wel om beurt koken of afwassen, zodat er altijd iemand de kids in het oog kan houden, maar echt rustig op je gemak zitten kan je niet, je moet ze steeds in het vizier hebben en terugroepen.