Scout Pivo Special, 1989

Gestart door Prutser, juli 07, 2011, 04:24:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

mvdkant

ik zal de tip onthouden en de volgende keer bij het uitklappen eens bekijken.

mavi

Wij hadden onze keuken wat meer indeling gegeven door middel van tussenplankjes. Het bestekbakje was gemonteerd als een laatje, scheelt ruimte. Wellicht een idee? Op de foto kun je een beetje zien wat ik bedoel.

gaan

Ik dacht die besteklaatjes standaard waren.
Bij ons zaten er 4 lades onder de middenplank, een voor gewoon bestek en 3 (zonder verdeelschotjes) voor van alles wat
Ik heb er 1 laten vervallen omdat ik daar de afvoerslang van de wasbak door moest voeren.
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

mvdkant

die bestekla is inderdaad standaard. zit bij bij aan de linkerkant.
ik zie op de foto dat jouw windflap niet gemonteerd is aan de achterkant van de wagenbak. zit deze er niet bij?

Prutser

Nou dan mist er bij ons het één en ander.....hahaha.... Wij hebben alleen twee schapjes zoals je op de foto kunt zien. Maar ik vind het wel prima zo......wel wil ik er een keer schuifdeurtjes of een gordijntje voor maken. Ik heb alleen geen cars-stof meer over....hahaha...

En die kleine beugeltjes voor de ondertent waar ik het over had zijn volgens mij van die 2-gats scheerlijnspannertjes, die zijn ook een beetje rond.

fighting49

Ik heb deze week een scout pivot gekocht omdat ik het op aanraden van een kennis die het al jaren doet ook te gaan kamperen, echter zit er in het keukengedeelte geen gascomfort en wasbak, weet iemand waar ik dat kan aanschaffen? ik heb de vouwwagen nog niet op kunnen zetten door dit weer.

royke

Hallo, voor het keukentje heb ik wel een mooie oplossing althans dit is mijn mening.
Ik heb namelijk de kookplaat en wasbak eruit gehaald en daarvoor in de plaats een trespa plaat gemonteerd.
en voor de kookplaat een ombouw gemaakt zo kan ik altijd zelf kiezen of ik hem op het keukentje leg of gewoon lekker buiten op een tafeltje.
ideaal vind ik het zelf want je houdt meer werk ruimte over op het keukentje en je kan hem plaatsen waar je wilt.
en over de wasbak die ik dus niet meer heb, gezellig met de andere papa's afwassen in de gezamelijke afwasruimte is veel gezelliger.
een foto plaatsen gaat? hoe?