Chattopic voorjaarsklapweekend 2019

Gestart door GJT, november 13, 2018, 01:53:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

GJT

Gewoon omdat het kan! :J (over 197 dagen zijn we onderweg)

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

spikehome

hoek_tre

Tja, dat ook, maar ook wanneer valt het Hemelvaartsweekend op de kalender, dan kan ik alvast die data vrijhouden voor het klapweekend :> :> :> :> :> :> :>

Alex

Citaat van: hoek_tre op november 13, 2018, 01:58:46 PM
Tja, dat ook, maar ook wanneer valt het Hemelvaartsweekend op de kalender, dan kan ik alvast die data vrijhouden voor het klapweekend :> :> :> :> :> :> :>
Gok in de week van hemelvaart. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

FriedelP

30 mei tot 2 juni. Wij kunnen al niet want hebben dan al een feest aan de hand. Vandaar dat ik de datums uit het hoofd ken  :J

Daan Rene

Hier vroeg Quinn waneer dat ook alweer was. Dus ze kunnen niet wachten. De kids zijn zelfs de woensdag al vrij...

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk

campingloge

Citaat van: Daan Rene op november 13, 2018, 02:46:31 PM
Hier vroeg Quinn waneer dat ook alweer was. Dus ze kunnen niet wachten. De kids zijn zelfs de woensdag al vrij...

Dan kun je misschien beter een voorinschrijftopic openen. Dan ben je verzekerd van een plekje. I:

muis

Nog een paar puntjes op de i en dan komt de aankondiging en kunnen jullie je naar hartelust aanmelden.  Het moet wel heel gek gaan wil je geen plek hebben ::)

Ccindy

Kom maar op met alle info! De herfstvakantie is tenslotte al even voorbij  :P
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

muis

We zijn nog even bezig met de laatste zaken zodat we jullie in 1x volledig kunnen informeren  :J

Frankie

Jootje1710

Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

jari

Het is bijna 2019 en we vinden het leuk om het nieuwe kampeerjaar met jullie in te luiden op de Distel.
Dit is het terrein waar ook weer het voorjaarsweekend gehouden gaat worden.

Dus geen verrassing we weten het al.
Jevipro