Chattopic voorjaarsklapweekend 2019

Gestart door GJT, november 13, 2018, 01:53:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

PaulvdH

Citaat van: muis op maart 17, 2019, 04:25:20 PM
Nee, wij delen zelf in en met de maten uit je vorige bericht weet ik genoeg :J
Voor de volledigheid:
Breedte 6m
Lengte/diepte (incl dissel) 8.20m
:)

Verstuurd vanaf mijn G8441 met Tapatalk

Ccindy

Citaat van: john1311 op maart 16, 2019, 06:13:48 PM
Speciaal voor het klapweekend gedaan zeker!   :#          Vorigjaar prikten ze best wel erg met als gevolg grote muggenbulten.  :(

Haha, nee, in Frankrijk was het erg warm en toen viel het op dat we te weinig ventilatiemogelijkheden hadden naar onze zin.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Alex

Citaat van: Krizz op februari 27, 2019, 08:19:30 PM
Verlichting wordt aan gewerkt... en gaat om het aparte gevoel van in het donker in het bos fietsen .. niet om techniek of snelheid.
Nou er moet nog veel gebeuren voordat ik mee kan. :(

https://www.strava.com/activities/2229799257
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

hoek_tre

Klopt het dat ik voor dit jaar nog niks gezien heb over besteltopic o.i.d. betreft klaptruien en klapvesten?

sannie75

Citaat van: hoek_tre op maart 25, 2019, 10:15:38 PM
Klopt het dat ik voor dit jaar nog niks gezien heb over besteltopic o.i.d. betreft klaptruien en klapvesten?

Dat klopt  :P

hoek_tre

muis

Ik ga er even achteraan om te kijken wat er mogelijk is :J

hoek_tre

Graag, ik heb vanwege klappertand-vlagen de laatste tijd behoefte gekregen aan een lekkere warme trui om te kunnen dragen onder een warm vest :P :#

Zoonlief #1 is nog steeds apetrots op z'n klaptrui, die moet regelmatig aan naar school toe :# Zoonlief #2 stikjaloers erop KK

Daan Rene

Ik heb er hier 2 die graag een nieuwe willen.(volgens mij geef ik ze te veel eten. ze groeien te hard) en ik wil er graag 1 tje bij :>

hoek_tre

Mocht je de te kleine truien weg willen doen, dan weet ik nog 2 geïnteresseerde jongens :# maatje 140 en 110.

PaulvdH

Onze nieuwe aanwinst (voortent) die we op het klapweekend gaan uitproberen.

Verstuurd vanaf mijn G8441 met Tapatalk

muis

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Lekker dagje zo :J

Sokken in slippers zijn bij wet verboden  :X

sannie75

Citaat van: muis op april 07, 2019, 12:46:29 PM
Lekker dagje zo :J

Sokken in slippers zijn bij wet verboden  :X

Net als sokken in sandalen  :#