Chattopic voorjaarsklapweekend 2019

Gestart door GJT, november 13, 2018, 01:53:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

GertjanA

Zolang het gedragen wordt met een camping smoking (zo een glimmend trainingspak), moet het kunnen.

Alex

Maar het opruimen zal vandaag sneller gaan. :)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

::) ::) ::) ai ai ai, zulk mooi weer en dan de vouwwagen niet mee

sannie75

Had ik ook niet, heb in  het tentje van mijn zoon geslapen vannacht :#

We hadden met Dutch Intercamp Team een bijeenkomst ter voorbereiding op het Intercamp met pinksteren in de Steeg. Daar komen we dan samen met bijna 5000 scouts

Alex

Citaat van: muis op april 07, 2019, 07:11:34 PM
::) ::) ::) ai ai ai, zulk mooi weer en dan de vouwwagen niet mee
Och valt mee.
Ook wel eens lekker om de dag zo lang mogelijk te maken.
Deur dicht en klaar. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Dmeulen

Wij hebben ons net aangemeld voor het klap weekend bij de camping. Wat moet ik nu verder nog doen? #deeerstekeer.
Met vriendelijke groet,
Desiree van der Meulen

Verstuurd vanaf mijn PCT-L29 met Tapatalk

muis

:> gezellig dat jullie ook meegaan,  wil  je jullie aanmelding ook in het volgende topic zetten https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=23221.30

Dat is handig met de indeling (die doen we zelf namelijk)

muis

Alex

Training gaat nog niet echt voorspoedig.
Ben nog lang niet klaar voor het mtb rondje.

Dmeulen

Citaat van: muis op april 14, 2019, 02:17:31 PM
:> gezellig dat jullie ook meegaan,  wil  je jullie aanmelding ook in het volgende topic zetten https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=23221.30

Dat is handig met de indeling (die doen we zelf namelijk)
Gedaan en ik hoop op de goede manier.

Alex

Er is geen slechte manier. ;)

Top dat jullie ook meegaan.

muis

Citaat van: Dmeulen op april 14, 2019, 02:40:29 PM
Gedaan en ik hoop op de goede manier.

helemaal goed  :J WW