Chattopic voorjaarsklapweekend 2019

Gestart door GJT, november 13, 2018, 01:53:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Staat hier al een weekje voor de deur.
Bijna alle klussen zijn klaar.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Klussen doe ik na het klapweekend, met het klapweekend misschien nog wat ideeën opdoen :J

nieuweklapster

Wij wachten nog even de weersvoorspellingen af..... 😬 Als het niet te nat word sluiten we ons nog aan. Enne..... We regelen dan heus wel een fiets voor je Alex, zo makkelijk kom je er niet onderuit :evil:

muis

Dat zouden we gezellig vinden :> Krizz heeft al een skelter gereserveerd voor Alex voor het geval dat  :#

muis

Ach en als we met z'n allen de vouwwagens openklappen komt er zoveel positiviteit uit dat het wel mooi moet worden O0 :J

sannie75

De voorspellingen worden steeds droger  :J

muis

Voor je het weet is het weer ruim 20 graden :J O0

Alex

Citaat van: nieuweklapster op mei 21, 2019, 10:59:03 PM
Wij wachten nog even de weersvoorspellingen af..... :)51] Als het niet te nat word sluiten we ons nog aan. Enne..... We regelen dan heus wel een fiets voor je Alex, zo makkelijk kom je er niet onderuit :evil:
Hmmmm.
Slecht weer word nu wel heel aanlokkelijk. ;)

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

T is maar net waar je kijkt,  5 pagina's,  5 verschillende uitkomsten.

sannie75

Nou idd, de voorspelling die ik gezien heb zag er veel beter uit dan deze GJT

Bonny

Het zou hier de afgelopen 2 dagen ook regenen .
Nou we kunnen de planten nog water geven met de giets .
Er vielen gisteren 3 hele druppels .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

muis

Hier idd hetzelfde, ik ga gewoon uit van mooi weer O0  :J

sannie75

Ik ook  :J zoiezo is het op de camping vaak beter weer dan thuis!

We hebben gisteravond nog even de vouwwagen open gehad, zo makkelijk dat laden en lossen, echt super blij mee!!

Wel balen dat dochterlief woensdag tot 16.00 op school zit....eens zien of we daar iets op kunnen bedenken...