Chattopic voorjaarsklapweekend 2019

Gestart door GJT, november 13, 2018, 01:53:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ccindy

Citaat van: Bagheera op mei 26, 2019, 08:45:21 AM
Alex, Sannie, gezien er wat afmeldingen zijn (en wij altijd last-minute-beslissers...) : is het nog mogelijk om aan te melden?

Ik ben geen Alex, Sannie of Wilma, maar weet wel dat je je nog kunt aanmelden, gezellig als jullie komen!
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

muis

Citaat van: Bagheera op mei 26, 2019, 08:45:21 AM
Alex, Sannie, gezien er wat afmeldingen zijn (en wij altijd last-minute-beslissers...) : is het nog mogelijk om aan te melden?
tuurlijk,  jullie zijn welkom :> :>

muis

Zet je jezelf dan ook in het aanmeldtopic

sannie75

En geef het even door aan de camping  :J

Bagheera

Fijn dat het nog kan! Ga ik hier de laatste twijfelaar nog even overtuigen ;)
Zodra het rond is zet ik het in het aanmeldtopic!

Jimmymichiels

Wij hebben ons vorig jaar de dag zelf nog aangemeld  ::)

nieuweklapster

Wij hebben ons ook zojuist aangemeld bij de camping, we komen met zijn viertjes en @Alex, we nemen een extra fiets voor je mee, dusssssss........geen excuses meer.

herowebe

Gezellig nieuweklapster, Alex heeft zijn fiets mee hoor!! :P

nieuweklapster

Oh echt? Ik hoor het graag want dat scheelt weer met inpakken!

muis

:> gezellig Marlies :J

Ik heb Alex rond zien rijden op z'n fiets :J :J

Alex

Weet niet hoe de route erbij ligt.
Anders heb ik altijd nog de smoes van te dunne bandjes.

Valt me wel op dat er wel erg veel leden zijn die me op de fiets willen hebben.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bagheera

Citaat van: muis op mei 26, 2019, 06:18:24 PM
:> gezellig Marlies :J
Haha, jij bent scherp    :P
Het is zo goed als rond, het leuke programma trok hem over de streep. Daarbij, ik zag dat er nog geen Holtkamper Astro kwam, dat kan natuurlijk niet he. We moeten nog even 1 'medisch dingetje' afwachten maar waarschijnlijk komen we! En dan is er dus gelijk een extra kandidaat voor escape de vouwwagen ;)

Fietsen doen we niet aan, sorry ;)

muis

:# ik bedoelde eigenlijk nieuweklapster (ook Marlies) maar ook voor jou,  Gezellig Marlies  :> :> Leuk dat het programma gewaardeerd wordt :J

Bagheera

Hahaha, ik verbaasde me al dat jullie dat nog wisten  I: Toevallig zeg, zo vaak hoor je het ook weer niet.

muis

En ook dat jullie precies na elkaar reageren  :# maar we zouden het leuk vinden als jullie komen en hebben dan ook een mooi plekje voor jullie :J