Het grote Najaar weekend chat topic(2013)

Gestart door Alex, mei 02, 2013, 09:35:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Jammer.

Hier ook de eerste spierpijnen maar we geven niet toe we gaan heen. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

scholtes

Citaat van: herowebe op september 23, 2013, 12:05:58 PM
Hebben jullie al bedacht wat je zaterdag doet met eten?
Vrijdag pannenkoeken en zaterdag...? Barbequeen met z'n allen?
Ieder eigen spullen meenemen en gezellig bij elkaar zitten?

Ik zeg TOP idee! 2 skottels bij elkaar en bakken maar.
Wij nemen hem dus nu wel mee  :P
Als iedereen iets meeneemt dan komt het helemaal goed. :J

muis

Chris wat jammer,  van harte beterschap :J

Herwine,  dat hebben we met het voorjaarsweekend ook gedaan.  Werkte prima :J

Alex

Hmmmmmm.

vrijdag
Zaterdag
Zondag

Word afzien. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

padi

Reservering is binnen "D12" en mooi weer is besteld
Je bent niet verantwoordelijk voor het hoofd wat je gekregen hebt, maar wel voor de smoel die je trekt.

Jootje1710

Gezien de mooie weersvooruitzichten en niet te vergeten de gezellige mensen, baal ik des temeer dat ik dit weekend niet mee kan doen  :I

Heel veel plezier toegewenst.

Jootje
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Frankie

Citaat van: Jootje1710 op september 24, 2013, 04:12:01 PM
Gezien de mooie weersvooruitzichten en niet te vergeten de gezellige mensen, baal ik des temeer dat ik dit weekend niet mee kan doen  :I

Dat geldt voor mij net zo. Ik had nog even de aanvechting, maar juist omdat het zonnig gaat worden moet ik me bezig gaan houden met fotografie van een aantal winkelstraten die al een tijd op me liggen te wachten. En die zijn op vrijdag en zaterdag het drukst.  :I 
Ben wel van plan om zaterdag aan het eind van de dag even langs te wippen. Zo ver is het tenslotte niet.  :)

muis

Citaat van: Jootje1710 op september 24, 2013, 04:12:01 PM

Jootje
jammer, Roan vroeg al of Fleur ook zou komen

Jammer Frank maar ja werk gaat natuurlijk voor.

Alex

Bonny

En het weer blijft mooi .
Het word een Top weekend  :> :> :>
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

herowebe

Wat een timing qua weekend of niet dan!!  :>

Kien

Wij komen ook met z'n viertjes.  Moeten we nog wat meenemen?
Hebben lang getwijfeld aangezien onze voortent in Frankrijk ligt....
Hoop dat het een beetje meezit met de temperatuur....

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.