Het grote Najaar weekend chat topic(2013)

Gestart door Alex, mei 02, 2013, 09:35:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Er zijn altijd meer laat beslissers bij het najaars weekend.

Sent from my HUAWEI G510-0100 using Tapatalk 4 Beta

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yvonne01

Ons lijkt het ook wel leuk om eens naar zo'n weekend te komen.
Alleen de stap naar aanmelden is nog niet genoemen

Eerst maar even op zomervakantie en dan denk ik dat wij ons ook wel zullen gaan aanmelden.

jari

Wij kijken ook pas na de zomervakantie. Sorry!!
Jevipro

Boraxx

:zw

Ook bij ons staat het in de agenda genoteerd.
Staan nu eerst in renswoude, de bedoeling was 1 week, ( de bon die we gekregen hadden)  :J
Maar het is zo gezellg, en de kinderen hebben veel plezier, dus een extra weekje.
Vrijdag de boel inpakken en doorrijden naar Zeewolde.
Daar staan we tot half september.

Weekend daarop misschien naar holtkampermeeting en dan als afsluiting van een
Leuk, gezellig eerste klapjaar afsluiten met het najaarsweekend.

Groetjes Boraxx  :zw

Alex

Leuk wij zijn ook van de partij.

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

panevino

Ik heb al eerder gemeld dat het najaars-weekend lastig wordt ivm de verjaardag van onze oudste ... MAAAARRRRR ik ben inmiddels de lobby gestart om er toch naartoe te gaan. De aankomende weken ga ik die lobby stevig aanslingeren!
:K
// Marcellino Pane e Vino \\

Alex

Ik neem dan wel iets voor de jarige mee en bonny wil vast wel een taart bakken dus ik zeg tot dan.

Alex

Bonny roept net kwark appel u zegt het maar.
Lekker bij een goede nespresso.

muis

Citaat van: PaneVino op augustus 01, 2013, 10:34:24 PM
Ik heb al eerder gemeld dat het najaars-weekend lastig wordt ivm de verjaardag van onze oudste ... MAAAARRRRR ik ben inmiddels de lobby gestart om er toch naartoe te gaan. De aankomende weken ga ik die lobby stevig aanslingeren!
:K
:> :> :>

GJT

Weinig beweging hier... Ik houd het najaarsweekend optioneel aan om met het halve gezin (ik met dochter) te komen. Onze zoon is dan nog geen 3 maand en die blijft bij moeders thuis. Ik laat het wel een beetje van het weer afhangen dus het wordt een last minute..

Alex

Ik denk dat dit meerderen doen.
Want tja het weer hebben we niet in de hand natuurlijk.
Al moet ik wel toegeven dat het nog nooit zo slecht is geweest dat we het niet meer leuk vonden.

Bonny

Als dit weer houden dan komt het helemaal goed met het najaarsklap weekend .
Eventjes een vraagje ?
Kan er iemand voor wat entertainment zorgen ??
Fransie B misschien iets voor jou ?
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

scholtes

Wij zijn echt aan het twijfelen of we ons nu al willen inschrijven.het liefste willen we een camping met een speeltuintje op het veld. Zodat de kids niet van het veld af hoeven voor te kunnen spelen.
Maar lijkt het ons ook leuk om eens met HET evenement van het jaar aanwezig te zijn.
Duss tja.moeilijk.

Raar misschien maar ik zie hier Holtkampers van vers uit de showroom (erg mooi). Of andere VW die ruim onze VW te boven gaan.
Horen wij met onze louisiana uit 96 wel bij??
Of heb ik het gewoon volledig mis??

Alex

Je hebt het volledig mis.
Denk dat je in de war bent met de Holtkamper meeting.
Dit is onze algemene vouwwagenclub meeting waar echt iedereen welkom is.
Wij hebben zelf een jametic 2005 en Wilma zelf nog een wat oudere wagen dus je hoort er helemaal bij.

We kijken hier zowiezow nooit naar leeftijden en merken want ik vind het juist leuk om andere merken te zien.
Dus hiervoor moet je het zeker niet over laten gaan.

Wat betreft de camping.
Ik weet niet hoe oud je kids zijn?
Want meestal vinden die elkaar en gaan op struin naar de speeltuinen.
Dit is meer een bos camping dus je moet wat lopen om op het speelveld te zijn.

Volgens mij heeft de organisatie van het voorjaars klapweekend een heel ander soort camping op het oog maar die zullen hier nog wel mee komen zodra ze het rond hebben.

Klavertjes

Turflijst hoor je hierbij, merk en bouwjaar totaal niet van belang! Onze (grotere)meiden bekommeren zich ook al gauw met liefde over de aanwezige kleintjes!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)