Het grote Najaar weekend chat topic(2013)

Gestart door Alex, mei 02, 2013, 09:35:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

nikkel1964

Wij gaan dit weekend ook nog met een groepje ergens klappen, de voorspellingen zijn inderdaad echt ideaal!  :>

Veel plezier allemaal daar!  8)

Klavertjes

Jullie mooi weer, hebben wij het ook! Kunnen we het nieuwe aanrechtblad ook even buiten parkeren, blokkeert nu echt alles! En er moet GEWERKT worden dit weeken!

Jullie lekker genieten daar, en foto verslagen zijn welkom... :J
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

sannie75

Zit net ff te kijken naar de aanmeldingen, en verdeling van vouwwagen merken, is wel grappig

3 cabanons
2 conways
2 jamets

:#

Kien

Als je de geschiedenis bekijkt is dat 5 en 2 8)
Moet er nog beslag komen of id?
Beetje zonde als er de wereld over blijft...
Misschien dreuge worst voor op de pannenkoeken......

sannie75

Droge worst doe je mijn man veel pkezier mee, ik ben meer van de kosterworst maar niet op de pannekoek hoor! Daar heb ik liever spek op  :#

Je zou nog wat spek en kaas oid mee kunnen nemen voor op de pannenkoeken

Alex

Oeiii droge worst. :P

Wij nemen in ieder geval 2 liter beslag en een zak strooikaas.
Morgen nog wat spek ophalen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

Zo vouwwagen staat voor de deur, camping gebeld dat we komen morgen, grootste gedeelte al ingepakt en een boterkoek in de oven....wij zijn er zo goed als klaar voor  :> :>

scholtes

Bij ons staat hij ook klaar voor de deur. Gelijk nadat we thuis zijn gaan we op pad.
Toppie weer wordt het dus  :>

Alex

Kleren staan klaar de wagen staat al een paar weken voor de deur.
Morgen ben ik vrij dus kan de spullen in de auto zetten wachten tot de kids klaar zijn en rijden.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0200 met Tapatalk 4
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Kien

Net de schuur uit de garage gehaald, staat altijd op scherp, ready for takeoff...

herowebe

Hier staat ook alles klaar!
Auto pakt Ronald morgen in, en als ik om hopelijk 15.30 uur in huis kom dan een bakkie koffie en dan op weg!
Het is voor ons ong 1 uur en 10 min rijden.
maar we hebben er veel zin in! Lekker de gedachten op wat anders! Dat heeft ons goed de week doorgeholpen!

Haha Kien, neem jij je schuur mee??  ::)

muis

Hier staat hij nog steeds voor de deur na het kamperen van afgelopen weekend.  We hebben er zin in,  Kien gezellig dat jullie er ook zijn :J

Alex

Citaat van: herowebe op september 26, 2013, 10:19:05 PM
Auto pakt Ronald morgen in, en als ik om hopelijk 15.30 uur in huis kom dan een bakkie koffie en dan op weg!
maar we hebben er veel zin in! Lekker de gedachten op wat anders! Dat heeft ons goed de week doorgeholpen!

Annemiek was al even bang dat jullie niet kwamen. :P
Want zonder Herwine dat kon echt niet.

Ronald telde ook wel mee hoor, ;)

sannie75

Citaat van: herowebe op september 26, 2013, 10:19:05 PM

Cabanon = schuur in het frans  :#

herowebe

Citaat van: sannie75 op september 26, 2013, 10:29:22 PM
Cabanon = schuur in het frans  :#

Ok, tuurlijk en cabanon staat ook voor vakantiehuisje! Niet aangedacht! Vind ik leuk!

Dank je Alex , ik zie het als een compliment!! Heb ook een leuke klik met jullie dochter!