Het grote Najaar weekend chat topic(2013)

Gestart door Alex, mei 02, 2013, 09:35:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

sannie75

Citaat van: Kien op september 26, 2013, 10:49:38 PM
Net nog een zibro geritseld... Je weet maar nooit.....

Wij hebben een zibro look-a-like maar kom er net achter dat de brandstof nagenoeg op is.... ::)

Alex

Dat word met zijn allen knus bij elkaar kruipen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Toch die trui mee Alex  :#

Wij zijn nu vertrokken,  tot straks :zw

sannie75

wij zijn,onderweg, staan helaas bij rotterdam al in de file... :(

herowebe

Wij zijn ook onderweg, nu op de A1 bij Rijssen! Goede reis allemaal en tot zo!  :>

Boompje

Veel plezier! Hoop dat jullie genoeg kachels en brandstof (in alle soorten  W: en maten  bier) hebben.
Quitters never win, winners never quit

Chrisje

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

Miss BBQ

Hoi,
wij hadden jullie willen verrassen met een bezoekje, maar door omstandigheden moeten we ons in het Zuiden melden. Dus gaan we morgen met de fiets naar zuid Limburg.
Wensen jullie een zonnige weekend en tot een volgende keer.
Kadootje is ontvangen en de conversatie's zullen we bij een andere gelegenheid voortzetten.

Groet Richard

Jootje1710

Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

bensi

Heel veel plezier allemaal .............. maak er een mooi weekend van  :zw
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Frankie

Allemaal heel veel plezier. Bij dit prachtige weer zal dat vast wel lukken! :J :J
Helaas is zelfs ff langskomen me niet gegeven want de stelkabel van de koppeling van m'n auto heeft 't begeven. Ik trapte d'r vanmiddag doorheen. En dan houdt rijden dus op. :(  :(

muis

Het is hier helemaal super!  Foto uploaden lukt niet

Frankie

Citaat van: muis op september 28, 2013, 05:15:11 PM
Het is hier helemaal super!
Dat kan ik me voorstellen. Ik kan volgens mij de BBQ al ruiken.  :#
Citaat van: muis op september 28, 2013, 05:15:11 PMFoto uploaden lukt niet
Ah, da's iets minder. Camping is een black spot a la Kom-es-An ?

muis

Internet viel wel mee,  niet het vlotste maar het ging wel.

Inmiddels zijn wij al weer een uur thuis.  Het zit er op voordit jaar. Het weekend was erg gezellig met geweldig veel zon :J