Het grote Najaar weekend chat topic(2013)

Gestart door Alex, mei 02, 2013, 09:35:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

sannie75

wij zijn ook thuis en alles is uitgepakt, de wasmachine draait al.

Ik heb nu echt een gloei hoofd van de zon  :#

Alex

Citaat van: sannie75 op september 29, 2013, 04:03:15 PM
wij zijn ook thuis en alles is uitgepakt, de wasmachine draait al.

Ik heb nu echt een gloei hoofd van de zon  :#
Lekker gevoel of niet dan.
Maakt het weekend nog beter.
Wat een weer pffffffffff.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Kien

Zo, klapkar staat weer onder zijn plank na een geslaagd weekend.. Allen dank voor de gezelligheid...

Alex

Kien jullie bedankt.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Het was weer een geweldig weekend  :>
En wat een weer  WW
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

Hard gewerkt aan de vouwwgen showroom. Klaar voor de vouwwagen show
Citaat van: Miss BBQ op september 27, 2013, 05:49:37 PM
Hoi,
wij hadden jullie willen verrassen met een bezoekje, maar door omstandigheden moeten we ons in het Zuiden melden. Dus gaan we morgen met de fiets naar zuid Limburg.
Wensen jullie een zonnige weekend en tot een volgende keer.
Kadootje is ontvangen en de conversatie's zullen we bij een andere gelegenheid voortzetten.

Groet Richard
Volgende keer beter.
Komen nog genoeg andere kansen als het aan ons ligt.

herowebe

Het was een zeer geslaagd en super gezellig weekend!! En het weer......? Helemaal top!!
Allemaal bedankt voor de gezellige tijd en tot een spoedig weerziens op een volgende clubmeeting!!  :# :# :#

spikehome

Alex

Klopt ben druk bezig met het uploaden van de foto's .
Jammer genoeg geen glasvezel. :P

Alex

Alex

Frankie

Zie ik daar op nummer 87 nou een draagbare denneboom? :#

Alex

:P

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0200 met Tapatalk 4

Frankie