Het grote Najaar weekend chat topic(2013)

Gestart door Alex, mei 02, 2013, 09:35:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

We moesten hem even verplaatsen want hij stond in de weg.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0200 met Tapatalk 4

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

peremaki

leuke foto's! Ziet er erg gezellig uit!

Verstuurd van mijn GT-S5830i met Tapatalk

abbes008

Jemig zeg wat hebben jullie het getroffen met het weer. Mooie foto's en ziet er gezellig uit.
Groeten,

Erik

scholtes

Ondertussen draait de wasmachine voor de zoveelste keer. De skottel onderdelen worden weer schoon in de vaatwasser en de vouwwagen staat nog voor de deur, die breng in morgen wel naar de stalling.
Iedereen bedankt voor het gezellige weekend. De kinderen hebben zich ook goed vermaakt dus voor hun was het ook een feestje.
In het donker opzetten is geen aanrader dus dat doen we liever niet meer. :N
Als we kunnen zijn we er ook bij het voorjaarsweekend :J

herowebe

Leuke foto's ! Kunnen we de klok terug draaien? Wil nog wel een keer!

muis

Wij ook Herwine, draai maar terug :J :J

Leuke foto's Alex en Bonny, ik ga ze ook in een album proberen te zetten. ik ga ff pielen, vorige keer ging het telkens mis ::)

muis

Ja, gelukt :#

Najaarsklapweekend 2013 (muis en co)

(ik heb de foto's klein geupload, als je een grote foto wilt geef dan even een gil)

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Pffffff kkkkkoooudddddd hebben we met dit weer gekampeerd. :P

muis

idd, brrr net op de fiets. Afgelopen weekend was het veeeel warmer :J :J

Hier was onze brugmug zijn gymtas vergeten ::) Dus ik heb een rondje Zeist gefietst

herowebe

Alex

muis