Holtkamper (kyte) meeting

Gestart door spikehome, juni 25, 2013, 11:17:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

spikehome

Citaat van: GJT op augustus 12, 2013, 02:57:45 PM
Kom op jongens, het opzetten en afbreken alleen is toch al een hobby op zich! Ik doe dat dagelijks op de camping.  :#
idd waarom hebben we anders een holtkamper? I:

timpie

Citaat van: GJT op augustus 12, 2013, 02:57:45 PM
Kom op jongens, het opzetten en afbreken alleen is toch al een hobby op zich! Ik doe dat dagelijks op de camping.  :#

Helemaal mee eens, ik hoop ook dat ik hem de donderdag er voor tijd heb om op tehalen, want vrijdags gaat me dat niet lukken, want niet is zo gezelliger met allemaal HK op een veld staan,
Ik had ook niet mee gedaan met de pol, omdat de weekenden vol zitten, dus vandaar deze optie,

Mochten jullie het toch op de een of ander manier het minder leuk vinden, wat ik zelf goed kan voorstellen.
Dan word het voor ons pas waarschijnlijk het voorjaarsweekend.
Wij kunnen helaas niet de andere klapweekend.

Zelf zou ik voor een weekend gaan, maar dat zit er nu helaas niet in.
Ik hoop hem nog met de herfstvakantie uit de stalling te halen.
Want inmiddels ben ik helemaal blij met onze Kyte .

Lien

Het zijn HK trailers die kosten toch geen moeite om op te zetten? Nu zelf op vakantie met zus en moeder in Limburg. Alleen opgezet met beetje hulp van mijn zus. Binnen 3 kwartier stonden we en het is geen vlak stukje. En anders zijn er wel helpers. Het zou toch prachtig zijn 6 of meer kyte's en nog ander HK op een veld te zien staan. Tevens een mooie foto voor de fotowedstrijd van HK :).

Alex

Het is jammer dat het voor ons waarschijnlijk niet te doen is anders kwamen Bonny en ik even buurten namens vouwwagenclub organisatie.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

spikehome

Vind de aanmeldingen nog een beetje magertjes.
Kom op Holtkamper eigenaren aanmelden  :J

Citaat van: Alex op augustus 13, 2013, 11:57:22 AM
Het is jammer dat het voor ons waarschijnlijk niet te doen is anders kwamen Bonny en ik even buurten namens vouwwagenclub organisatie.
Altijd welkom.
Misschien iemand anders van de organisatie?

Alex

Velen zijn nog op vakantie. ;)

Maar voor een start is het niet slecht hoor.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

GJT

Zou ook mooi zijn er een Aero bij te krijgen... wie o wie..!

cewi

Wij kunnen nog niet met zekerheid zeggen of we met onze Kyte-keuken langs kunnen komen, maar houden het wel in de gaten. Wij gaan ons best doen in ieder geval. Laat het altijd nog even weten.

Mustang

Als het de 15e wordt, willen we graag proberen te komen. Beetje droog weer is gewenst. De 22e kunnen we helaas niet.

abbes008

Citaat van: Mustang op augustus 13, 2013, 10:00:10 PM
Als het de 15e wordt, willen we graag proberen te komen. Beetje droog weer is gewenst. De 22e kunnen we helaas niet.

Kijk top, een Aero. @Spikehome, noteer je deze erbij.
Voor een ieder geldt uiteraard mooi en droog weer.
Groeten,

Erik

Alex

Zijn ze niet waterdicht dan. :?

Sorry. ;)

Runningr

Citaat van: spikehome op augustus 13, 2013, 02:15:50 PM
Vind de aanmeldingen nog een beetje magertjes.
Kom op Holtkamper eigenaren aanmelden  :J

Had me wel leuk geleken, maar we zijn in september al een week weg met de HK (Denemarken) en daarna nog een een lang weekend (mannenweekend, yiha) in de bergen van Noorwegen (zonder HK uiteraard), gaat me dus niet lukken!

abbes008

Groeten,

Erik

Mustang

spikehome

Citaat van: cewi op augustus 13, 2013, 09:00:01 PM
Wij kunnen nog niet met zekerheid zeggen of we met onze Kyte-keuken langs kunnen komen, maar houden het wel in de gaten. Wij gaan ons best doen in ieder geval. Laat het altijd nog even weten.
laat maar horen cewi.

Citaat van: Mustang op augustus 13, 2013, 10:00:10 PM
Leuk ik noteer je erbij.

Aanmeldingen 15ste

GJT (kyte)
abbes008 (kyte)
Spikehome (kyte)
Alberik/Lien (kyte)
Timpie  met of zonder vouwwagen (kyte)
bigbear met of zonder vouwwagen (kyte)
Mustang (aero)

Aanmeldingen 22ste
GJT (kyte)
abbes008 (kyte)