Holtkamper (kyte) meeting

Gestart door spikehome, juni 25, 2013, 11:17:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

GJT

KNMI: nacht naar zondag droog! Verder: Zondag overdag is er vooral in de ochtend af en toe zon. In de middag neemt de bewolking van het westen uit toe, maar het blijft tot de avond droog. In de avond bereikt een regengebied het westen van het land.

It giet oan :>

Bonny

Nee het gaat toch niet gieten hoop ik . :#
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

abbes008

Heeft iemand zo het exacte adres voor de TomTom, zodat ik zeker weet dat ik naar dezelfde locatie rijd?
We nemen wat broodjes mee voor tussen de middag en wij zullen in de loop van de middag weer terug keren.

Tot morgen, heb er veel zin in.
Groeten,

Erik

Alex

Zoveel keukens en dan een broodje?? :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Lien

GJT

Citaat van: abbes008 op september 14, 2013, 09:20:01 AM
Heeft iemand zo het exacte adres voor de TomTom, zodat ik zeker weet dat ik naar dezelfde locatie rijd?
We nemen wat broodjes mee voor tussen de middag en wij zullen in de loop van de middag weer terug keren.

Tot morgen, heb er veel zin in.

TomTom: plaats: "doorn", straat: "het doornse gat" of
N 52gr 01.861' , E 5gr 22.628'

abbes008

Citaat van: Alex op september 14, 2013, 09:34:49 AM
Zoveel keukens en dan een broodje?? :P

Alex daar heb je wel een punt. Echter mijn vrouw moet werken en zelf heb ik niet zoveel trek om een 4-gangen diner te gaan bereiden. Normaliter natuurlijk geen probleem in onze 4 sterren keuken, nu komt het niet uit.
Groeten,

Erik

timpie

Wij zijn ook nog steeds van plan te komen , neem idd wel een kleed mee voor onder de kyte, gras zak goed nat zijn
Wij hebben er zin in.
Tot morgen !!

Nekaf

Wij komen ook, ga dadelijk de Kyte uit de stalling halen.
Tot morgen groet, Patrick

cewi

Cocoon uit de stalling gehaald, het moet morgen dus gewoon droog blijven! Afgesproken? :)

puma

Het was voor ons ook even spannend met het weer maar het ziet er goed uit.
Haal hem zo uit de stalling, tot morgen!

GertjanA

Wij komen wel, maar zonder Kyte.

Mieke

Ik wens jullie morgen allemaal een fijne en droge dag!!!

Lien

Scrabble

Nou weer lijkt morgen wel oke te zijn dus wij zijn ook van de partij maar hoelaat zijn jullie van plan er te zijn?