Holtkamper (kyte) meeting

Gestart door spikehome, juni 25, 2013, 11:17:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

Boraxx

:N

De hele week gehoopt op een droge dag.  Zodat we de vouwwagen konden inpakken.
Hebben hem 7 weken lang gebruikt  :J

Maar helaas. Vandaag pas de eerste droge dag.
Wij gaan dus nu  naar de camping om hem in te klappen.
Als wij optijd klaar zijn komen we nog even langs.

Veel plezier vandaag

Groetjes Boraxx

Klavertjes

Wij wensen jullie allemaal veel plezier daar en kijken uit naar de foto's, moet vast een mooi gezicht zijn straks met alle HK (Kyte)'s op een rij!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

GertjanA

Wij gaan over een half uur weg. Zonder Kyte, maar met veel zin. We zijn er rond 11:30

villeke

inderdaad benieuwd naar de foto's. Moet een mooi gezicht worden al die Kyte's. het weer zit jullie mee W:

Wammus

Heel benieuwd naar de foto 's gisteren de kyte besteld dus volgend jaar kan ik meedoen hihih

jari

Wij zijn weer thuis na dat 'hele' stuk rijden. Het was erg gezellig ook al hadden wij geen Kyte maar een Cocoon. We hebben wat panoramafoto's zal ze erbij doen voor de liefhebbers. Oh en sorry dat ik ze niet verkleind heb maar anders zie je zo weinig van de foto's
Jevipro

GertjanA

Het was inderdaad erg leuk! Zelfs zonder Kyte.

jari

Jevipro

Lien

Net thuis van een geweldig leuke dag. Super bedankt allemaal. En wat hebben we het getroffen.

GJT

Het was een geweldige dag! Zelfs een multi-multi talent trailer trein (MMTTT) zien rijden... foto's en filmpjes volgen vast nog wel, maar er zit geloof ik pa-tent op.... :#

leeuw

Zo te zien een geslaagde meeting. Helaas zijn al onze weekenden vanaf de vakantie tot eind oktober al volgepland dus konden we niet aanwezig zijn. Ook gaan we het najaars klapweekend dus niet redden. Jammer, want het voorjaarsweekend was erg leuk.

Wellicht wordt dit ook een terugkerend dagevenement dan proberen we ook van de partij te zijn.

Gr
Jorg

CenC

Wat ziet dat er allemaal leuk uit! Fijn dat het een mooie droge dag is geweest.

spikehome

Zo wij zijn ook weer thuis.
De vouwwagen staat weer in de stalling klaar voor de volgende meeting.

Was erg leuk, en eigenlijk te kort.
En toch wel wat tips her en der opgehaald.
Dus er zal wel een volgende meeting plaats gaan vinden.

Mooie panorama foto's al geplaatst zeg!

Krijg net melding dat het om 17.15 gaat regenen bij het doornse gat.

abbes008

Zo, ook weer thuis. De vouwwagen staat weer in de garage en de auto uitgepakt.

Super leuke, maar drukke dag. Wel wat dingetjes gezien. Volgende keer wil ik toch even opletten hoe een ieder inklapt. Daar zou ik nog misschien wel wat tips kunnen gebruiken.

Al met al geslaagde dag.
Groeten,

Erik

Alex

Heb dan geen holtkamper maar heb zeker genoten.
Mooi om al die wagens te zien.
En weer nieuwe gezichten bij gebruikers namen kunnen plakken.
Was weer gezellig.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0200 met Tapatalk 4

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden