Holtkamper (kyte) meeting

Gestart door spikehome, juni 25, 2013, 11:17:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

spikehome

Voor de mensen die de orginele foto's in high-res graag willen hebben.
Die kan je HIER downloaden (ingepakt met winrar).
Het zijn de orginele arw files die van het toestel af komen.
Daarnaast nog een mapje met de arw geconverteerd met photoshop en een mapje met conversie met irfanview.

zou graag ook van andere de foto's tegen moet zien zodat ik ze erbij kan plaatsen op de slideshow en om weer voor andere te downloaden evt.
als er interesse voor is iig.

Lien

abbes008

Citaat van: spikehome op september 16, 2013, 04:13:05 PM
Voor de mensen die de orginele foto's in high-res graag willen hebben.
Die kan je HIER downloaden (ingepakt met winrar).
Het zijn de orginele arw files die van het toestel af komen.
Daarnaast nog een mapje met de arw geconverteerd met photoshop en een mapje met conversie met irfanview.

zou graag ook van andere de foto's tegen moet zien zodat ik ze erbij kan plaatsen op de slideshow en om weer voor andere te downloaden evt.
als er interesse voor is iig.

Waar moet ik ze naar toe mailen. Ik zal ze mailen met wetransfer.
Groeten,

Erik

spikehome

Citaat van: abbes008 op september 16, 2013, 04:32:45 PM
Waar moet ik ze naar toe mailen. Ik zal ze mailen met wetransfer.
kan FTP opzetten maar verwacht dat niet iedereen weet hoe ze moeten ftp'en.
Maar mail kan naar richard.spijkers@gmail.com

Nekaf

Nekaf is inderdaad Patrick
Was erg leuk om al die Kyte s op gezet te zien en ja ik heb hem niet opgezet maar dat was zodat omstanders konden zien hoe hij er ingeklapt uitziet!
Gr. Patrick

Lien

Citaat van: Nekaf op september 16, 2013, 05:48:11 PM
Nekaf is inderdaad Patrick
Was erg leuk om al die Kyte s op gezet te zien en ja ik heb hem niet opgezet maar dat was zodat omstanders konden zien hoe hij er ingeklapt uitziet!
Gr. Patrick
Haha hadden we ook nog niet gezien op die manier. En de naam van je vrouw is??????

Lien

Nog niet helemaal compleet. Als iemand anders de aanvullingen weet mag je die ook doorgeven aan mij in een pb-tje. Hier even een update:

RuudW

Hoi Allemaal,
Wat een geweldige dag en wat bijzonder en hartverwarmend om al deze prachtige wagens zo naast elkaar te zien  :>

Nog even een selectie uit onze foto's, met op nummer 33: "Zoek de tien verschillen" . De Aero, ons S-je en de XL naast elkaar.

@Lien, fijn om alle namen nog eens op een rijtje te hebben. Als ik het goed zie staan wij op nummer 10 met het enige S-je.

Allemaal bedankt voor een prachtige dag en de mooie foto's ! Als GJT klaar is met de stickers komt er vast een foto boek van deze dag aan...

Groetjes,
Karin & Ruud

spikehome

Citaat van: Lien op september 16, 2013, 08:57:26 PM
Nog niet helemaal compleet. Als iemand anders de aanvullingen weet mag je die ook doorgeven aan mij in een pb-tje. Hier even een update:
Lien heb je plaatje wat beter bekeken maarwij zijn nummer 8 rechts naast van ons stond de Aero en die staan op 9.
Ruudw stond 10 dan denk ik.

Lien

Citaat van: spikehome op september 16, 2013, 09:04:37 PM
Lien heb je plaatje wat beter bekeken maarwij zijn nummer 8 rechts naast van ons stond de Aero en die staan op 9.
Ruudw stond 10 dan denk ik.
Yep zag het. Inmiddels veranderd  :)

de Coxies

Ik persoonlijk vind de kyte geen mooie wagen, niet mijn ding (sorry kyteliefhebbers)maar.....
Deze foto's zijn wel hel gaaf :J
Ik stel voor ze allemaal in te sturen voor de fotowedstrijd van Holtkamper, wie zal er winnen :?  :>

Lien

Citaat van: de Coxies op september 16, 2013, 09:19:27 PM
Ik persoonlijk vind de kyte geen mooie wagen, niet mijn ding (sorry kyteliefhebbers)maar.....
Deze foto's zijn wel hel gaaf :J
Ik stel voor ze allemaal in te sturen voor de fotowedstrijd van Holtkamper, wie zal er winnen :?  :>
Lol  :H  :#  :J

puma

Citaat van: Lien op september 15, 2013, 09:08:18 PM
Volgens mij heb je gelijk puma (kinderen 4 en 7 jaar).

Ja dat zijn wij, en we lezen mee! :-)
Marco is nu bezig zijn vraag te posten als losse vraag op het forum (om vervuiling van dit topic te voorkomen ;-)

Lien

Nekaf

Naam van vrouw, Cynthia en de kids Jip en Rijk.
Groetjes
Trouwens als ik reageer op deze topic komt het in het overzicht en dan staat het later weer niet meer in het overzicht, hoe werkt dit?