Holtkamper (kyte) meeting

Gestart door spikehome, juni 25, 2013, 11:17:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

Lien

En hier dan helemaal compleet  :).

spikehome

Citaat van: Nekaf op september 17, 2013, 07:22:23 PM
Naam van vrouw, Cynthia en de kids Jip en Rijk.
Groetjes
Trouwens als ik reageer op deze topic komt het in het overzicht en dan staat het later weer niet meer in het overzicht, hoe werkt dit?
waarschijnlijk kies je "ongelezen berichten".

@lien. Goed bezig. Dus iedereen namen uit het hoofd leren voor de volgende meeting:)

timpie

Wammus

Nou volgend jaar zijn we erbij wat een gaaf gezicht..... Afgelopen zaterdag de kyte besteld dus we moeten nog even geduld hebben..

Lien

Lien

Citaat van: Wammus op september 17, 2013, 09:04:22 PM
Nou volgend jaar zijn we erbij wat een gaaf gezicht..... Afgelopen zaterdag de kyte besteld dus we moeten nog even geduld hebben..
Was het maar voorjaar  ;)

spikehome

Ik heb Van abbes ook de orginele en staan erbij.
Ook 3 filmpjes die helaas niet op de foto server het doen en niet allemaal heb kunnen uploaden.
(foto server moet geupdate worden)
Link van de foto server nog eens HIER

In het originele download bestand staat echter wel alles.
Die kan je weer HIER downloaden

Lien

Leuk  :). Wat was het toch een top dag.

GJT

In ieder geval voor een aantal: tot over 252 dagen! 

timpie

Citaat van: GJT op september 18, 2013, 02:02:49 PM
In ieder geval voor een aantal: tot over 252 dagen!

Is dat het voorjaars klapweekend ??

timpie

Citaat van: Lien op september 18, 2013, 11:09:24 AM
Leuk  :). Wat was het toch een top dag.

Was heel gezellig, leuk om mee te maken .

Alex

Citaat van: timpie op september 18, 2013, 02:16:14 PM
Is dat het voorjaars klapweekend ??
klopt dit is onze grote klap weekend.
En volgende wel hebben we onze najaars weekend.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0200 met Tapatalk 4

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Edwinv

Dag collega kyters en mede HK bezitters. Konden afgelopen weekend helaas niet, echtgenote moest werken. Hebben de foto's gezien, zag er super uit. Ziet er super uit al die luifeltjes mooi in lijn!

Waar ik benieuwd naar was, een poosje geleden stond er een onderwerp op het forum met bij behorende foto's over de achterhoek  zie http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?topic=12671.0
Hadden alle kyters hier nou last van. Er werd voorgesteld een brief met div punten op te stellen en deze in testuren naar hk. Is dit gebeurd en zo ja zou dez gedeeld kunnen worden op het forum

spikehome

Citaat van: Edwinv op september 18, 2013, 09:02:32 PM
Dag collega kyters en mede HK bezitters. Konden afgelopen weekend helaas niet, echtgenote moest werken. Hebben de foto's gezien, zag er super uit. Ziet er super uit al die luifeltjes mooi in lijn!

Waar ik benieuwd naar was, een poosje geleden stond er een onderwerp op het forum met bij behorende foto's over de achterhoek  zie http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?topic=12671.0
Hadden alle kyters hier nou last van. Er werd voorgesteld een brief met div punten op te stellen en deze in testuren naar hk. Is dit gebeurd en zo ja zou dez gedeeld kunnen worden op het forum
stel voor dan om er niet hier over te discuseren maar onder het kopje holtkamper een nieuw topic te maken met een lijstje.

Overigens idd jammer dat je er niet bij was in het echt was het nog veel mooier dan op de foto's :J

abbes008

Edwin, klopt ik had dat zelf inderdaad aangegeven. Echter het leuk wel een soort beurs. De hele dag gekletst, van eh hoe doe jij dit en wat is handig.
De tijd vloog om en zelf geen tijd gehad om bij iedereen te kijken en daardoor ook geen A-4tje met verbeter puntjes.

Dat issue wat jij nu noemt, had volgens mij iedereen. Aan beide zijden volgens mij.
Kortom, we moeten dit zeker over doen en wellicht komt er dan een A-4tje met punten.

Zelf had ik nog een puntje en ben ik vergeten te vragen. Maar wellicht kan het nu. Het is voor ons behoorlijk irritant als het regent of net heeft geregend dan drupt het enorm om het tentdoek vanaf de side extention aan de kindertent zijde. Ik weet niet of iemand dit herkent. Wij hebben afgelopen maar een soort van kaartje aan de side extention gezet waardoor de druppels net naast de tent op het gras terechtkomen.

Maar wellicht tot de volgende keer, je kunt ook alleen komen. Mijn vrouw was ook aan het werk en GJT was ook alleen. Het was echt top.

Groeten,

Erik