Wachten op service afspraak...

Gestart door GertjanA, september 13, 2014, 07:27:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

GertjanA

Ooooh, een Cocoon. Da's zo een kleintje toch? Die zijn zo klaar. Zo een Kyte daarentegen...

(grapje dus he!)

Yella

Citaat van: GertjanA op november 18, 2014, 09:13:00 PM
Ooooh, een Cocoon. Da's zo een kleintje toch? Die zijn zo klaar. Zo een Kyte daarentegen...

(grapje dus he!)
Wie het kleine niet eert, is.............................  :#
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

vic36shorty

olaf

Citaat van: Yella op november 19, 2014, 06:12:44 PM
Wie het kleine niet eert, is.............................  :#
Klein maar fijn ;)
The need for the many outweigh the needs of the few

TrailerFan

Na alle wachten hebben wij afgelopen week zelf maar een datum voorgesteld.
Binnen 1 dag hadden wij een reactie: De datum is genoteerd, hoe laat denkt u de Kyte te brengen?  :K

(....het is volbracht...)

olaf

Citaat van: TrailerFan op december 07, 2014, 10:18:06 PM
Na alle wachten hebben wij afgelopen week zelf maar een datum voorgesteld.
Binnen 1 dag hadden wij een reactie: De datum is genoteerd, hoe laat denkt u de Kyte te brengen?  :K

(....het is volbracht...)
Soms werkt dat het snelst.

GertjanA

Maar weer een mail gestuurd, beetje kortaf.
Nu wel een reactie met data (min of meer):
Tussen nu en eind december of medio maart 2015.
Maart dan maar...

olaf

Wel weer vaag hoor.

Dat zo'n bedrijf het niet adequaat oppakt.
Snap dat ze het druk hebben.

Maar ja toch een min of meer antwoord

prutsky

Aangezien wij in mei ook weer weg willen, ook maar een mail gestuurd met de vraag om een concrete datum te krijgen...

prutsky

Ennnnn het is weer gemaakt. 45 minuten werk. Laat de mei vakantie maar komen!

Yella

Citaat van: olaf73 op december 16, 2014, 06:45:28 PM
Wel weer vaag hoor.

Dat zo'n bedrijf het niet adequaat oppakt.
Snap dat ze het druk hebben.

Maar ja toch een min of meer antwoord
Dit soort problemen valt of staat met de mensen die het moeten doen. Iemand die serieus bezig is, maakt er iets van. Een ander boeit alleen wat er aan het eind van de maand binnenkomt op de bankrekening en vindt dat hij/zij voornamelijk rechten heeft. De baas moet niet zeuren. Nou ja, we kennen het wel.

GertjanA

Mwaaah. Volgens mij werkt de 'service manager' al een jaar of 25 bij HK. Dat hou je niet vol als je het alleen voor de poen doet.

Frankie

Citaat van: GertjanA op februari 08, 2015, 09:03:32 PM
Mwaaah. Volgens mij werkt de 'service manager' al een jaar of 25 bij HK. Dat hou je niet vol als je het alleen voor de poen doet.
Nee, maar evengoed valt ook niet uit te sluiten dat je dat alleen maar wel volhoudt met de gedachte/instelling "mij maken ze de pis niet lauw" met de daarbij behorende relatieve passiviteit...
Want als je ingaat op alle wensen en eisen van klanten die allemaal verwachten dat als zij *spring* zeggen, jij vraagt "hoe hoog?", dan hou je het denk ik nog geen half jaar vol. :)

Yella

Citaat van: GertjanA op februari 08, 2015, 09:03:32 PM
Afgelopen herfst vroeg ik ook naar de service manager en kreeg toen te horen dat die behoorlijk ziek was en maar beperkt werkte op dat moment. Evenzogoed heeft hij ons vorig voorjaar de Cocoon verkocht en had toen zeer veel geduld met ons.(met mij meer eigenlijk).

GertjanA

"met mij meer eigenlijk"

Zelfkennis, hou ik van. Ik hoop deze maand te horen wanneer in maart we kunnen komen. En dan nog zien of ze alle vragen en dingetjes kunnen regelen voor ons.