de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"

Gestart door muis, maart 15, 2015, 05:34:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Op zaterdag en zondag 21 en 22 maart zijn we weer te vinden op de vouwwagenafdeling. We vinden het leuk om jullie daar weer te zien en vergeet niet je pasje mee te nemen om te kunnen profiteren van de 10% korting in de kampeershop. :>

Sowieso aanwezig zijn:
Zaterdag: Herowebe, Muis
Zondag: Klavertjes, muis
en verder iedereen die aanschuift natuurlijk  :J

Meer informatie vind je op:
http://www.ericaicamp.nl/Kampeer-informatie-dagen/

Wuppie_84

Helaas gaan we dit weekend weg, dus kunnen we niet komen. Had het wel interssant gevonden.

Veel plezier en ontmoet jullie bij het klapweekend.

KenJo

Helaas is het ons werkweekend. Jammer hoor want met het mooie weer van de afgelopen en komende dagen krijgen we al flinke klapkriebels en dan was een opwarmertje als dit zeker welkom geweest!
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

boswachter

Ik ga een poging doen, toevallig langs te komen, mijn zwager woont vlakbij Erica, en die hebben net een nieuwe gekocht bij de Wit, maar een model wat Erica ook verkoopt tegenwoordig. Dus ik ben wel benieuwd. Toen ik mijn zwager meldde dat we met mijn clubcard korting krijgen bij Erica werd hij iets groenig, zo'n nieuwe klapkar kost het nodige...... :#

jari

Wij proberen zaterdag ook effe binnen te wippen en lekker rond snuffelen. We zitten te denken om een nieuwe kacheltje te kopen maar we kunnen nog geen besluit maken of we een keramische kachel of een elektrische kachel zullen aanschaffen. Weet niet zo goed welke meer warmte geeft
Jevipro

boswachter

Wij hebben beide, zo'n ventilatorkacheltje van de Karwei, eens in nood gekocht (ding vreet stroom en ruikt) en zo'n speciale campingkachel (doet het ook goed, ruikt inmiddels naar natte schoenen  :#) Wellicht is de lucht er inmiddels weer af. Die laatste bevalt prima en heeft een omvalbeveiliging, niet geheel onlogisch in vouwwagen/tentgebruik.

cewi

jari

Citaat van: boswachter op maart 17, 2015, 04:24:53 PM
Wij hebben beide, zo'n ventilatorkacheltje van de Karwei, eens in nood gekocht (ding vreet stroom en ruikt) en zo'n speciale campingkachel (doet het ook goed, ruikt inmiddels naar natte schoenen  :#) Wellicht is de lucht er inmiddels weer af. Die laatste bevalt prima en heeft een omvalbeveiliging, niet geheel onlogisch in vouwwagen/tentgebruik.
Maar wat voor kachel heb je dan... ik bedoel de laatste die naar natte schoenen stinkt hahahaha is dat er 1 op gas of is dat een petroliumkacheltje of is dat een keramisch kacheltje?
Jevipro

boswachter

Keramisch volgens mij, is op stroom, en er zitten witte buizen in die dan gaan gloeien. Maar geen ventilator erachter zoals bij dat karwei ding....
Bij Hendriks gekocht in Ermelo denk ik.

GJT

herowebe

Gertjan De Meern

muis

Leuk dat jullie ook komen  :>

Heb op Facebook gezien dat Erica een eigen klapper laat presenteert tijdens dit weekend  :J

muis

Ik zal tussendoor nog even weg zijn.  Wij gaan dan namelijk kijken voor een andere klapper.