Voorjaarsklapweekend: wie komt wanneer?

Gestart door Jootje1710, april 08, 2015, 01:38:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jootje1710

:> wij komen morgen, de vouwwagen staat ingepakt, wat een heerlijkheid dit "laad & lossysteem"  WW
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

jari

Citaat van: KlapJoeri op mei 01, 2015, 04:24:49 PM
Wij wachten de weerberichten af. Bij behoorlijk klapweer komen we misschien enkele dagen eerder -of we doen eerst een paar dagen een andere camping.... 
Heb de hele week vrij genomen.

Grappig... Jan heeft ook die maandag en dinsdag vrij genomen en wij zitten er ook over te denken om eerder naar Vessem  te gaan of eerst naar een andere camping.
Jevipro

jari

Citaat van: sannie75 op april 30, 2015, 09:57:51 PM
Ik weet niet hoe de andere velden zijn, zal morgen ff inspectie uitvoeren  :P
Hoe is je inspectie geweest? Heb je ook foto's van de andere veldjes??
Jevipro

Marjootje

Zal ik alleen maar een dag eerder komen, stuur de rest er wel met de trein erachteraan :?

sannie75

Citaat van: jari op mei 02, 2015, 08:11:26 PM
Hoe is je inspectie geweest? Heb je ook foto's van de andere veldjes??

Was goed hoor maar het is nu een groot camper paradijs  ::) volgens mij zijn  de andere velden wel wat vlakker als waar wij staan. Er is ook een heel nieuw veld en een tijdelijk veld waar ze nu ook stoom voorzieningen getroffen hebben.

Wat ik begrepen heb van de eigenaresse is het hun bedoeling om op volgorde van binnenkomst de wagens naast elkaar te plaatsen.  Zo ging het gisteren ook met de enorme berg campers die aankwamen. 

Nirak

Citaat van: sannie75 op mei 02, 2015, 11:15:54 PM
Wat ik begrepen heb van de eigenaresse is het hun bedoeling om op volgorde van binnenkomst de wagens naast elkaar te plaatsen.  Zo ging het gisteren ook met de enorme berg campers die aankwamen.

Hoe zijn die velden qua zon/schaduw?  Ik heb toch wel de voorkeur voor een zonnig plekje, weet niet of dat lukt als je aan moet sluiten...
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

muis

Op dit moment is dat lastig te zeggen  :# maar voor overdag heb ik daar geen zicht op hoe en wat.  Het is hier wel bosrijk

muis

Citaat van: Jootje1710 op mei 02, 2015, 07:49:31 PM
:> wij komen morgen, de vouwwagen staat ingepakt, wat een heerlijkheid dit "laad & lossysteem"  WW
:>

Laat Fladder maar vast weten dat we zijn soortgenoten vanavond zagen fladderen  :#

Paulvh

Citaat van: sannie75 op mei 02, 2015, 11:15:54 PM
Dus een paar flessen jutter helpen niet ?  >:(

muis

Dat gevoel kreeg ik niet maar je kunt altijd een poging wagen ;)

Nirak

We zullen wel zien, als wij geen zon hebben komen we wel gezellig bij een van de anderen in de zon zitten 8)
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

GJT

Heeft er niemand voorkeuren aangegeven dan? Wij hebben afspraken gemaakt die we op de reservering en telefonisch bevestigd hebben gekregen. Helaas zijn die afspraken niet in lijn met "aansluiten"  :#
We wachten af maar ik houd de camping wel aan de gemaakte afspraken. Campings zat in de buurt anders  :P :# :#

Bagheera

Ik geloof dat wij vanmiddag voor een paar dagen aansluiten :) Ben heel benieuwd!

Ccindy

Wij komen dinsdag of woensdag weer terug, dus misschien tot dan!
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Bagheera

Kweetniet of jullie ons daar wel willen heb en hoor: vanaf het moment dat we de wagen openklapten om de spullen erin te stoppen, begon het te regenen en het is niet meer gestopt ::) We kunnen nog een andere kant op rijden?