Voorjaarsklapweekend: wie komt wanneer?

Gestart door Jootje1710, april 08, 2015, 01:38:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yolanda

Citaat van: vic36shorty op mei 01, 2015, 09:40:54 PM
Mmmm die luxe hebben wij ook gehad 2 klappers ff op Facebook zetten en we waren hem binnen 24 uur kwijt moet niet gkker worden

Dat is snel! Ik heb hem op 4 advertentiesite's, alleen mp nog niet vanwege de kosten en ik eerst de zekerheid wil hebben dat we die andere mee terug nemen) en ik heb hem op 5 advertentiesite's op facebook en op mijn eigen tijdlijn waar die inmiddels 7 keer is gedeeld. Nog niks!  :? Maar heb geen haast. Eerst zondag afwachten en misschien kan ik nog kiezen.  ::)

vic36shorty

@yolanda vraag en aanbod 020  en 075 probeer het eens op die Facebook pagina

muis

Maar de vraag was: wie komt wanneer tijdens het klapweekend

Funnyfish

Voor ons wordt het waarschijnlijk donderdag begin van de middag. Het is een eindje rijden en ik moet woensdag nog werken. Ons eerste klapweekend, ik ben benieuwd!

Nirak

Wij zijn nog aan het twijfelen, hebben officieel geboekt vanaf donderdag, maar willen woensdag zeker er zijn! Moet misschien woensdagochtend nog werken, als ik dan terug ben en we gaan dan door zijn we er tegen 2 uur, VW opzetten en dan moet ik de meiden nog halen in Zeeland.... Ben ik rond 18.00 uur weer terug op de camping, is wel een gedoe. Zitten inmiddels te kijken of we komend weekend de boel al kunnen opzetten samen met de meiden en dan al vast 1 nachtje slapen... En dan woensdagmiddag meiden halen en gelijk door vanuit Zeeland.

Er zijn er toch meer die de vouwwagen een paar dagen leeg laten staan? Wordt t dan niet erg vochtig??
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

Ccindy

Wij zetten de vouwwagen vandaag neer maar komen pas dinsdag of woensdag terug. Ook na volgend weekend moeten we weer een paar dagen naar huis en tussen het klapweekend en Pinksteren staat ie ook een paar dagen leeg. Geen probleem.

Op de camping betaal je een kleiner prijsje voor de dagen dat de klapper leeg staat.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

muis

Nirac  dan kun je het beste even bellen met de camping,  de velden waar wij als club staan zijn nu gevuld met 140+ campers.  ::)

Ccindy

Waar staan jij en Sannie dan nu muis?

(Wij zijn nu onderweg naar de camping maar kunnen hem echt niet verplaatsen als we hem eenmaal hebben staan)

Nirak

Citaat van: muis op mei 02, 2015, 12:30:35 PM
Nirac  dan kun je het beste even bellen met de camping,  de velden waar wij als club staan zijn nu gevuld met 140+ campers.  ::)

Staan die er 9 en 10 mei dan ook nog Muis?
Heb idd niet zoveel zin om dan weer te moeten verkassen, als dat het geval is wordt het toch gewoon woensdag voor hemelvaart.
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

muis

Wij staan op een veldje dat aansluit op de grote velden.  Ik begreep dat ze voor jou een plek hebben waar je kunt blijven staan tot Pinksteren

Geen idee Nirak, ff bellen met de camping zou ik zeggen

Ccindy

muis

Hoelaat denken jullie er te zijn?  Wij gaan zo nog ff naar de Wit

Ccindy

muis

Ccindy

We zijn weer onderweg naar huis, maar nu ie eenmaal staat kriebelt het wel weer hoor! Dus als het dinsdag een beetje redelijk weer is komen we weer terug voor de rest van de week