Voorjaarsklapweekend: wie komt wanneer?

Gestart door Jootje1710, april 08, 2015, 01:38:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Gezellig hoor al die mensen die eerder komen :J :J

Yolanda

Zou ook wel willen, maar de kinderen moeten nog naar school.  ::)

Wuppie_84

Hier moeten ze ook nog 2,5 dag naar school en ik moet nog 2 dagen werken.

Miss BBQ

Wij gaan komende vrijdag. Zondag vroeg weer weg, en komen dan woensdag terug. Hopen woensdag dan om 15.45 uur te kunnen vertrekken en zijn dan ca. Uurtje later op de camping.

Nirak

Citaat van: herowebe op mei 04, 2015, 08:37:19 PM
Yeah, wij komen zaterdag al!!   :>

Gezellig :>, dan zie je ons ook, wij komen zaterdag de vouwwagen opzetten en vertrekken weer, of misschien blijft Peter al wel op de camping, onze planning veranderd met de dag  :# ::)

Ik weet ook nog niet of ik moet werken de maandag t/m woensdag, maar wat we ook verzinnen, op woensdag moet ik de meiden nog halen in Zeeland...
En ik vind het ook een beetje zielig voor onze kat, we komen zondag na hemelvaart even thuis en daarna staan we ook nog t/m de pinksteren bij de Bergvlietse bossen, wel op een steenworp afstand van ons huis, maar toch beest is wel alleen....
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

herowebe

Gezellig Karin! Misschien worden we wel buren!  KK  W:  bier

Nirak

Citaat van: herowebe op mei 05, 2015, 12:33:52 PM
Gezellig Karin! Misschien worden we wel buren!  KK  W:  bier

Ja leuk Herwine en anders staan we in de buurt, ben blij dat we er nu nog niet staan, want het ging hier net behoorlijk tekeer!

herowebe

Ik heb voor zaterdag mooi weer besteld, en gelijk maar ook voor de hele vakantie!!  :J

Nirak

Citaat van: herowebe op mei 05, 2015, 04:09:09 PM
Ik heb voor zaterdag mooi weer besteld, en gelijk maar ook voor de hele vakantie!!  :J

Komt vast goed, wij hebben ook ZON besteld, nu nog een zonnig plekje op de camping bemachtigen WW

muis

Het viel hier wel mee uiteindelijk . Het wappert nog wel maar heerlijk in de zon

Paulvh

Ik hoop dat we de boot van 2 uur kunnen nemen de oudste moet toch langs de ortho. Dus ETA (Estimated Inspection Time of Arrival) 17:45. Ik neem kant en klare pannenkoeken mix mee. Misschien dat er een pannenkoek voor de kinderen gemaakt kan worden terwijl ik de boel opbouw. Ohja beloning is een jutter  :#

muis

Malk0

Citaat van: Yolanda op mei 04, 2015, 10:50:34 PM
Zou ook wel willen, maar de kinderen moeten nog naar school.  ::)

Ja dit...

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

Wuppie_84

Wij zitten te denken om de klapper een dag eerder al op te zetten. Ze voorspellen dinsdag erg mooi weer en woensdag al weer wat minder. Als het regent kunnen we namelijk de klapper niet opzetten. Wij moeten hem open klappen zonder tentdoek. Dus eerst het frame en daar het doek overheen trekken. Dus als het regent, wordt alles in de klapper nat. Is de grootste nadeel van onze klapper en ook het puntje waarom we stilletjes aan wel aan het rondkijken zijn,