Voorjaarsklapweekend: wie komt wanneer?

Gestart door Jootje1710, april 08, 2015, 01:38:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

PetraL

Wuppie_84

Wij komen op woensdag. Dat zal rond een uur of 1 zijn denken wij. De kids moeten tot 12:15 uur naar school. Wij willen ze dan oppikken, dus de ochtend de auto en vouwwagen inpakken en dan door rijden. Het is ong. een 3 kwartier rijden denk ik. Mocht het tegenzitten, wordt het half 2.

Drummer-64

Dinsdagmiddag of -avond. Of als dat niet lukt KK woensdagochtend of -middag. Of als het dan sneeuwt :# nog een dagje later. Of als de boel 'weer' blank staat helemaal niet :? ... Kanniewachtuh!

Grsnld

Wij woensdagochtend of vroeg in de middag,
Misschien dat ik woensdagochtend nog ga werken en dan met wagen naar huis,
familie ophalen, 10 KM rijden  :P en dan klappen :>

Krizz

Woensdagavond ik hoop tussen zes en zeven. ...
The KubbKing is dead... long live the New King

Theu

Wij komen woensdag halverwege de middag. Tenminste...... Dat is nu de bedoeling.

olaf

Citaat van: Frankie op april 08, 2015, 10:47:18 PM
Dat zijn plekken waar je tot minimaal je knieƫn in de modder staat als het even geregend heeft. Alex heeft daar een sterke voorkeur voor. Hoeft-ie niet zo ver te lopen om toch te kunnen vissen. :P
Deze?
The need for the many outweigh the needs of the few

Ccindy

Wij staan er al van 2 tot 10 mei, dan moeten wij weer 2,5 dag werken en onze kleine man naar school, dus wij komen woensdagmiddag rond 14:30 uur weer aan, maar dan staat de vw er al (en die blijft ook weer staan tot en met Pinksteren).
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Albertine

Citaat van: h2o op april 08, 2015, 02:23:07 PM
wij gaan mogelijk (indien het weer meewerkt  :#) al op zaterdag de 9de.

Wij ook, wij zullen ook zaterdag de 9e komen. We gaan de 16e op zaterdag weer naar huis.

Albertine

Enne, hangen de eersten dan ook gelijk hun naamkaartjes op  :P

muis

Wij zijn er vanaf 2 mei, iedereen kan zijn bordje ophalen bij muis :J

Bordje hangt aan de wagen 

Yolanda

Citaat van: muis op april 09, 2015, 09:48:05 PM
Wij zijn er vanaf 2 mei, iedereen kan zijn bordje ophalen bij muis :J

Bordje hangt aan de wagen

Hopelijk heb ik niet het hele weekend nodig om je te vinden tussen al die klappers!!!  :#

muis

Scheelt,  er komen maar 4 flyers en wij nemen de voorwand  niet mee :# maar zal van te voren wel laten weten waar we staan.  Tegen de 50 bordjes is best een boel :J

Yolanda

Citaat van: muis op april 09, 2015, 10:44:54 PM
Scheelt,  er komen maar 4 flyers en wij nemen de voorwand  niet mee :# maar zal van te voren wel laten weten waar we staan.  Tegen de 50 bordjes is best een boel :J

Gaat helemaal goed komen.  :J Leuk om nu iedereen ook eens in het "echt" te zien.