Voorjaarsklapweekend: wie komt wanneer?

Gestart door Jootje1710, april 08, 2015, 01:38:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marjootje

Ja, de bbq vind het zeker leuk, als ze maar een beetje dik zijn (flappie formaat of zo)   :H

sannie75

Nou dr zitten flinke bij  :# ze zijn alleen zo verdomd snel  ::)

Ccindy

Vouwwagen staat hier sinds vandaag voor de deur:

Zaterdag komen we jullie kant op (maar we blijven echt niet slapen hoor, brrr, vorst aan de grond!).
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Alex

En toch was het bij ons anders gegaan.
De auto had zijn droge plekkie op moeten geven. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Ccindy

Citaat van: Alex op april 30, 2015, 09:10:24 PM
En toch was het bij ons anders gegaan.
De auto had zijn droge plekkie op moeten geven. :P

Nee joh, nu kan mooi het stof van de lange winterstop in de stalling er vanaf regenen!  8)
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

jari

Citaat van: sannie75 op april 30, 2015, 07:34:23 PM
Nou het is een grote camping,  veld waar wij staan loopt schuin af, veel kleine sanitair gebouwen. Veel speel gelegenheid voor de kinderen.  En we hebben al eekhoorns en erg veel konijnen gezien. Dankzij die laatste zitten er veel kuilen/gaten in het gras. ::)
goed om te weten!! kunnen we iets mee nemen om de vw waterpas te zetten
Jevipro

sannie75

Citaat van: jari op april 30, 2015, 09:36:29 PM
goed om te weten!! kunnen we iets mee nemen om de vw waterpas te zetten

Ik weet niet hoe de andere velden zijn, zal morgen ff inspectie uitvoeren  :P

KlapJoeri

Wij wachten de weerberichten af. Bij behoorlijk klapweer komen we misschien enkele dagen eerder -of we doen eerst een paar dagen een andere camping.... 
Heb de hele week vrij genomen.

Zondag hebben we nog wel een verjaardag, dus denk niet dat we voor maandag al klappen.... en heel misschien nog op kraamvisite bij schoonzus in Munchen want die is bijna uitgerekend.

Tijden en data allemaal nog onzeker dus.  Begin er wel steeds meer zin in te krijgen!
The cold never bothered me anyway.....

Yolanda

Wij kunnen ook bijna niet wachten!
Maar waar komen wij mee!! Is het een Roadmaster of is het een Camp-let! Dat blijft ook spannend. Sta ik volgende week met twee klappers open achter het huis of één! Haha. Weet wel dat we halverwege volgende week de vouwwagen gaan inpakken. Dan zijn Daniël en Caya beidde nog vrij, dus mogen ze mooi helpen.

Paulvh

Citaat van: Yolanda op mei 01, 2015, 04:57:59 PM
Maar waar komen wij mee!! Is het een Roadmaster of is het een Camp-let! Dat blijft ook spannend. Sta ik volgende week met twee klappers open achter het huis of één! Haha. Weet wel dat we halverwege volgende week de vouwwagen gaan inpakken.
Maak er voor de verandering eens een poule van.  :>

Yolanda

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

Yolanda

Citaat van: olaf73 op mei 01, 2015, 08:35:00 PM
Ik zet Een aardappelpannenkoek in op de Roadmaster  :#

Hahaha, logisch!! En lekker, maar laat me niet omkopen.  :P

Malk0

Citaat van: Malk0 op april 08, 2015, 04:22:38 PM
wij komen donderdag aan is de planning, helaas zaterdag alweer vroeg weg :/

we komen woensdag ... gaan rond 13.30 rijden dus 15.00 op de camping.
Zijn we net klaar met opzetten voor we gaan slapen  :X

vic36shorty

Citaat van: Yolanda op mei 01, 2015, 04:57:59 PM
Maar waar komen wij mee!! Is het een Roadmaster of is het een Camp-let! Dat blijft ook spannend. Sta ik volgende week met twee klappers open achter het huis of één! Haha. Weet wel dat we halverwege volgende week de vouwwagen gaan inpakken. Dan zijn Daniël en Caya beidde nog vrij, dus mogen ze mooi helpen.
Mmmm die luxe hebben wij ook gehad 2 klappers ff op Facebook zetten en we waren hem binnen 24 uur kwijt moet niet gkker worden