Het grote voorjaars-klap-voorjaars-weekend 2016

Gestart door PetraL, september 29, 2015, 11:35:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

olaf

Citaat van: Yolanda op april 04, 2016, 09:21:23 PM
Hahaha, ik dacht even dat je me ging vertellen wanneer het is.  :#
Weekend van 15 mei
The need for the many outweigh the needs of the few

Paulvh

Citaat van: Yolanda op april 04, 2016, 09:17:40 PM
Zo Olaf, jullie lopen aardig vooruit! Ik weet niet eens wanneer het pinksteren is!  :?
Heel eenvoudig. Je hebt eerst de pasen en dan pinksteren. En als geheugensteuntje , pasen en pinksteren vallen nooit op dezelfde dag :O

Yolanda

Citaat van: olaf73 op april 04, 2016, 09:24:21 PM
Weekend van 15 mei

Dank je!

Citaat van: Paulvh op april 04, 2016, 09:28:18 PM
Heel eenvoudig. Je hebt eerst de pasen en dan pinksteren. En als geheugensteuntje , pasen en pinksteren vallen nooit op dezelfde dag :O

:H

Die uitdrukking roep ik vaak.  :#

Frankie

Anderen ook rare problemen in Tapatalk sinds het aantal reacties in dit topic boven de 1000 zit? Op de browser staat de teller op 1019 berichten en in Tapatalk houdt het bij 1010 op en volgt een pagina zonder berichten en met de mededeling: ~einde~ of ~11 meer berichten~ maar geen weergave. En als er een bericht bij komt (zoals dat van mij nu) zijn ze er opeens allemaal weer wel.

Drikusniet

Had gisteren wel even een probleem, maar dat was bij 1010. Nu werkt het zonder problemen.

vic36shorty

Waarschijnlijk had Tapatalk een grote voorjaars klap gekregen van het voorjaars weekend en is hij daarvan nu hersteld

sannie75

Ik gebruik geen tapatalk maar ook ik "mis" steeds een aantal berichten in dit topic...

Theu

Het is mij niet opgevallen. En ik doe zo ongeveer alles met tapatalk.
Nou ja alles...

jari

Een gekke vraag. Heeft iemand al een de KCK benaderd om eens op het jubileum klapweekend te komen kijken?? Zou leuk zijn als ze daar eens een stukje over schrijven.
Jevipro

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Jawel, die hebben bericht gehad en zijn gesproken

Jon

KCK? Wij zijn nog niet geheel in de klapgeheimen ingewijd, maar wat is KCK? Zolang de KKK maar niet langskomt vind ik het prima.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Alex

Citaat van: Jon op april 05, 2016, 04:47:44 PM
KCK? Wij zijn nog niet geheel in de klapgeheimen ingewijd, maar wat is KCK? Zolang de KKK maar niet langskomt vind ik het prima.
Wees maar niet bang.

http://www.anwb.nl/kamperen/kck
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jon

Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

olaf

Ik heb 2 x in de KCK gestaan.

1 keer vroeg een mede forumlid of het iemand van ons was die naar "ons" forum verwees.
En ja dat was is  :P

Vorig jaar stond ik er weer ik in.
The need for the many outweigh the needs of the few