Het grote after weekend topic (2016)

Gestart door Alex, mei 08, 2016, 07:26:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

Daan Rene

Ccindy

Don't be afraid to fail, be afraid not to try

muis

Super leuk die foto's Patrick,  we willen weer terug met zulk weer  :P

john1311

Paulvh

Yolanda

Leuke foto's Patrick! Daniël zal de foto met de sateetjes zeer waarderen!!  :#

vic36shorty

En banjer was weer even het schoothondje
En de foto van de meiden waarvan het plezier er afspat

jari

Jevipro

hoek_tre

Wat zitten er leuke foto's in!  WW :J Wat jammer dat het al weer voorbij is, als het kon, dan zou ik zo nog een week aan willen plakken.

Appeltje

Leuke foto's! Dank.  :) Wij hadden zondag nog helemaal geen zin om in te pakken...  :N We waren ook de laatsten die het veld verlieten...  :#
"Home is where the Holtkamper is"

sannie75

Leuke foto's Patrick!  Die van de dametje is grappig  :J

Alex

Citaat van: hoek_tre op mei 13, 2016, 02:27:54 PM
Wat zitten er leuke foto's in!  WW :J Wat jammer dat het al weer voorbij is, als het kon, dan zou ik zo nog een week aan willen plakken.

Dan word het ook weer gewoon. :P
Maar wees gerust we zijn alweer opzoek naar een nieuwe camping voor volgend jaar.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

hoek_tre

En hoe zit het met het vliegtuigje wat toen een hele tijd rond het terrein cirkelde?
Heeft die foto's gemaakt?

muis

Ik durf het niet te zeggen misschien waren ze jaloers met al die vouwwagens bij elkaar.  Of, ook leuk,  luchtfoto's voor de ncc  ::) :#

Alex

Pfffff last van de klapwekend dip. :(
Mis de camping mis het gezelschap en het mooie weer.
De dames zijn bezig met het najaar weekend.
De eerste campings voor volgend jaar zijn alweer aangeschreven.
Kom maar op met het mooie weer.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden