Het grote voorjaars klapweekend 2017 (chat) topic

Gestart door Alex, september 20, 2016, 01:03:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

cewi

Citaat van: campingloge op oktober 20, 2016, 05:20:12 PM
Boswachter heeft het over klootschieten maar met het aanwezige talent was het meer klootzoeken. Gelukkig had iemand, ik weet niet meer de forumnaam, z'n hond meegenomen anders was het spel snel klaar geweest.

Volgens mij kun je trouwens niet zomaar elke hond hiervoor gebruiken.
@Cewi: Wat denk jij?  >:( :#

Als die maar van kloten houd :)

spikehome

idd was klootzoeken
die hond die erbij was deed uitstekend werk :)

vic36shorty

Alleen als ik onze hond mee heb is het waarschijnlijk niet leuk meer want hij brengt de kloot terug.....

Alex

Hmmmmm we zitten nog druk in de prijsonderhandelingen  dus misschien toch de bekendmaking verschuiven.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

vic36shorty

Citaat van: Alex op oktober 22, 2016, 09:22:16 AM
Hmmmmm we zitten nog druk in de prijsonderhandelingen  dus misschien toch de bekendmaking verschuiven.
Neeeeeeee:)37]

ejpwg

Citaat van: Alex op oktober 22, 2016, 09:22:16 AM

jij maakt vrienden :H

Alex

Tja jullie willen toch op de hoogte gehouden worden neem ik aan?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

JohnGiezen

Krizz

The KubbKing is dead... long live the New King

martijn82

Maar hier nog niet. Pas begonnen. Dus je hebt nog een week hahahah

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

FriedelP

En als je nog meer tijd wenst te hebben, in België is het de week daarna en heb je dus nog tijd tot 6 november :J

Alex

Krizz

Citaat van: martijnmarleen op oktober 23, 2016, 11:12:30 AM
Maar hier nog niet. Pas begonnen. Dus je hebt nog een week hahahah

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Kijk dat is eentje strepen van de lijst Pulled Pork.

Krizz

Citaat van: FriedelP op oktober 23, 2016, 11:52:30 AM
En als je nog meer tijd wenst te hebben, in België is het de week daarna en heb je dus nog tijd tot 6 november :J
En nog 1.....

Paulvh

De schoolvakantie is voor de kids dan wel afgelopen. Maar het vakantiegevoel is er nog steeds. Nu met twee ten in de vaart om de "bad"gasten hier op het eiland te krijgen. Met als tussenboot het nieuwe vlaggeschip de "Texelstroom". Als we dit achter de rug hebben dan de "grijzegolf" dus gedoe op de weg. Onder andere met een slakkegang van 40 a 50 km op tachtig km wegen de boel ophouden. En op rotondes met voorang plotsklaps op de rem trappen. Grrrrr. Nee geef mij dan maar hoogseizoen met gezinnen.