Het grote voorjaars klapweekend 2017 (chat) topic

Gestart door Alex, september 20, 2016, 01:03:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ccindy

Citaat van: jari op april 17, 2017, 02:16:51 PM
Doorn is te doen vanaf Zeewolde iets van 45 minuten rijden

Klopt, net zo ver als vanaf ons huis. Maar ze moeten ook minimaal een half uur van tevoren aanwezig zijn, dus ik hoop niet dat het spelen om 9 uur wordt...   ::)
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Alex

Zitten we toch mooi weer boven de 50 vouwwagens.  WW WW WW WW WW
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

CAP-Team

Reservering bij de camping net de deur uit gedaan :)
Planning is om op zaterdag 20 mei de vouwwagen neer te zetten en dan t/m de zondag 28 mei.
Hondje gaat niet mee, kiddies wel.

Oh ja maandag t/m woensdag moeten we wel gewoon werken / school, dan komen we in de loop van de woensdagmiddag weer naar de camping.

jari

Oooooooooooo we hebben er zo zin in!! Jan en ik gaan dus de 20ste al die kant heen en Jan heeft die week vrij dus we blijven gewoon de gehele week!! Fietsen mee en dan gaan we zeker 1x douwtrappen!!! Misschien wel 2x hahaha. Mooi weer die bestelling was al een poos geleden de deur uit gegaan dus dat kan ook niet meer stuk!!
Jevipro

olaf

Citaat van: jari op april 26, 2017, 06:21:32 PM
Oooooooooooo we hebben er zo zin in!! Jan en ik gaan dus de 20ste al die kant heen en Jan heeft die week vrij dus we blijven gewoon de gehele week!! Fietsen mee en dan gaan we zeker 1x douwtrappen!!! Misschien wel 2x hahaha. Mooi weer die bestelling was al een poos geleden de deur uit gegaan dus dat kan ook niet meer stuk!!
Leuk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
The need for the many outweigh the needs of the few

Polyidus

Zo, even een korte vraag - Ik en mijn andere helft zaten te filosoferen om wat lekkere Belgische biertjes aan te bieden op het voorjaars klapweekend dat er met rasse schreden aankomst. Om de financiële kater te vermijden zouden we de "gewone" speciaalbiertjes aan 1 eur aanbieden, de wat zwaardere aan 2 eur.  Ik zit te denken aan wat lekkere trappisten voor zij die wat borsthaar willen kweken, en een paar lichtere speciaalbieren. Ieder brengt eigen glas/mok/Tupperware potje mee.
What do you think?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

KlapJoeri

Citaat van: Polyidus op april 27, 2017, 11:39:20 AM
Zo, even een korte vraag - Ik en mijn andere helft zaten te filosoferen om wat lekkere Belgische biertjes aan te bieden op het voorjaars klapweekend dat er met rasse schreden aankomst. Om de financiële kater te vermijden zouden we de "gewone" speciaalbiertjes aan 1 eur aanbieden, de wat zwaardere aan 2 eur.  Ik zit te denken aan wat lekkere trappisten voor zij die wat borsthaar willen kweken, en een paar lichtere speciaalbieren. Ieder brengt eigen glas/mok/Tupperware potje mee.
What do you think?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Hoe kan ik bestellen?  :#
Maken we een gezellige proeverij van waar ieder zich voor op kan geven?
The cold never bothered me anyway.....

pwg-van-ej

Wij EJ en Ik vinden 't een leuk idee:)481]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

olaf

Yolanda

Citaat van: KlapJoeri op april 27, 2017, 02:16:03 PM
Hoe kan ik bestellen?  :#
Maken we een gezellige proeverij van waar ieder zich voor op kan geven?

Leuk idee! 👍

olaf

Citaat van: Polyidus op april 27, 2017, 11:39:20 AM
What do you think?
Gezien de reacties zou ik een bestel topic maken

Klavertjes

Heb wel eens eerder voorbij zien komen dat het wel enige tijd kan duren voor je reactie van de camping krijgt, iemand idee of een week té lang is? Het zal er ook wel druk zijn met kampeerders ws. nu in de meivakantie?
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

hoek_tre

Het 60 jarig paas NCC-jubileum is nu voorbij. Je zou 's ochtends ff kunnen bellen, dat heb ik laatst ook gedaan ivm wijziging data doorgeven.

Chrisje

Citaat van: Klavertjes op april 30, 2017, 12:01:28 PM
Heb wel eens eerder voorbij zien komen dat het wel enige tijd kan duren voor je reactie van de camping krijgt, iemand idee of een week té lang is? Het zal er ook wel druk zijn met kampeerders ws. nu in de meivakantie?

Ik heb mij ook aangemeld, maar niks gekregen. Dit ivm het aantal dagen dat ik blijf. Geen probleem zeiden ze.