Het grote voorjaars klapweekend 2017 (chat) topic

Gestart door Alex, september 20, 2016, 01:03:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

hoek_tre

We komen ook, dus het kan zijn dat de (nood)stroomvoorziening binnen no-time afgedekt staat met een skelter-aanhanger :#
Verder denken we erover de klapper de zaterdag ervoor al op te zetten, zodat we 'm woensdagmiddag gelijk kunnen betrekken.

FriedelP

10/5 is de kans reëel dat zal lukken! Optreden van de jongste is vermoedelijk het weekend daarvoor.

Frankie

Kan altijd zijn dat er kinderen zijn die hun verjaardag hebben tussen 17 en 24 mei, maar er zijn kinderen die tussen het klapweekeind van vorig jaar en het klapweekeind van komend jaar niet ouder lijken te worden. Met het oog op de statistieken is het handig als de leeftijden genoteerd worden zoals die gedurende het vouwwagenweekeind 2017 zullen zijn. Dit met het oog op de verschrikkelijk belangrijke  :# :# statistieken.  :)

Alex

Nou wij als organisatie gebruiken die statistieken geregeld.
Dus zijn er altijd wel blij mee.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Citaat van: Alex op november 07, 2016, 06:06:11 AM
Nou wij als organisatie gebruiken die statistieken geregeld.
Dus zijn er altijd wel blij mee.
Binnenkort weer als .pdf online

Yolanda

Ik heb niet eerder zo'n snelle reservering gemaakt. Binnen 5 minuten had ik de reservering binnen!  :J

olaf

We hebben nog niet officieel gereserveerd.
Ik wacht eerst even op de planning van Esther haar werk.

Als het lukt gaan we donderdags ervoor al opzetten om vrijdags met de kinderen het weekend er lekker er naar toe te kunnen.
Zondags weer naar huis en woensdags weer naar de camping voor het klapweekend.
The need for the many outweigh the needs of the few

jari

Wij hadden ook heel snel de reservering binnen. We denken erover om De zaterdag er voor ook te komen. Maar dat hebben we dus nog niet gereserveerd.  Maar dag zal geen probleem zijn.
Jevipro

olaf

Citaat van: jari op november 07, 2016, 07:50:23 PM
Wij hadden ook heel snel de reservering binnen. We denken erover om De zaterdag er voor ook te komen. Maar dat hebben we dus nog niet gereserveerd.  Maar dag zal geen probleem zijn.

Gezellig  :P

Plek zat denk ik
The need for the many outweigh the needs of the few

boswachter

Ik wil graag weer komen, maar helaas heeft schoonmoeders daar een stokje voor gestoken door een familieweekend te organiseren.grrr :(

ejpwg

Gezien alle meldingen dat de bevestiging snel binnen was net maar even gebeld met "de Distel"
wij hadden zondag al een mail verstuurd, maar nog geen bevestiging ontvangen

Blijkt wel verstuurd te zijn, maar niet aangekomen (staat ook niet tussen de deleted items)

Is nu nogmaals verstuurd en wij hebben hem ook binnen  :J
nu nog geduldig wachten tot het zover is  KK

Krizz

Citaat van: boswachter op november 08, 2016, 08:32:22 AM
Ik wil graag weer komen, maar helaas heeft schoonmoeders daar een stokje voor gestoken door een familieweekend te organiseren.grrr :(
You lucky ..... en naar vouwwagenweekend en niet naar schoonmoeder... dat is een winwin situatie.
The KubbKing is dead... long live the New King

muis

Citaat van: Krizz op november 08, 2016, 09:58:43 AM
You lucky ..... en naar vouwwagenweekend en niet naar schoonmoeder... dat is een winwin situatie.
:H :H

vic36shorty

Citaat van: Krizz op november 08, 2016, 09:58:43 AM
Ik zeg daar drinken we op.....

boswachter

Kijk maar uit anders komt ze er bij staan met haar caravan, met bezem.....:#