Het grote voorjaars klapweekend 2017 (chat) topic

Gestart door Alex, september 20, 2016, 01:03:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Diep

Ook wij zijn weer thuis. Het was ons eerste klapweekend met de vouwwagenclub en we hebben erg genoten.
Hieronder nog een indruk van boven.

pwg-van-ej

Wij rijden net weg.. organisatie bedankt voor 't regelen en tot 't najaarsweekend

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

linda75

Wij zijn thuis. De wagen is alweer leeg en de eerste was draait. We hebben genoten.. Was voor ons de eerste keer maar als het aan mij ligt volgen er nog meer.. Bedankt voor de organisatie!! Luke tips gekregen waar we wat mee kunnen.

Jootje1710

Het was een supergezellig weekend. De eerste was hangt alweer in het zonnetje, fiets opgehaald (stond nog in de fietsenstalling op het station) en ik kan eigenlijk niet wachten om weer een weekendje te pakken (zo de agende er maar eens bij pakken)  :> WW
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Fassie

Wij zijn na een omweg ook net thuis aangekomen. Nu eerst eten zodat de kinders naar bed kunnen. Daarna rustig de vouwwagen uitruimen. Het was erg gezellig. Bedankt voor een geweldig weekend.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Ccindy

Hier zijn de eerste wasjes ook alweer klaar. Het was weer erg gezellig, top georganiseerd alles!

Lucas is doodop, dus nu even eten, dan even lekker chillen in bad en dan mag hij bijtijds zijn bed in.

Hopelijk tot een volgende keer allemaal!
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

spikehome

hier de wagen alweer schoon en in de stalling.
paar keer gewassen ook al.
lekker onder de douche geweest en nu lui onder de overkapping toch een beetje luifel idee

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

fam b timmer

LET OP!👀

Bij 1 van onze kinderen een minuscuul teekje verwijderd.

organisatie bedankt!👍

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

fam b timmer

voor het mooie weekend😀 teken heb je uiteraard overal😊

Bonny

Hier languit op de bank .
Wat een heerlijk weekend  :)
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

muis

Citaat van: fam b timmer op mei 28, 2017, 09:08:00 PM
voor het mooie weekend😀 teken heb je uiteraard overal😊

:H

Graag gedaan

jari

Iedereen en dan vooral de dames die dit weekend tot een fijn en geslaagd weekend hebben gemaakt...

Dank jullie wel voor de gezelligheid!!
Jevipro

Paulvh

Wat gaaf! Ik hoop dat ik volgend jaar erbij kan zijn

vic36shorty