Het grote voorjaars klapweekend 2017 (chat) topic

Gestart door Alex, september 20, 2016, 01:03:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

linda75

hahaha stelletje ongeregeld is het volgens mij als ik het zo lees. Leuk die spooktocht voor onze oudste.. Ik doe niet mee.. pies dan geheid in mijn broek :#

vic36shorty

jari

Citaat van: Yolanda op april 06, 2017, 09:52:55 PM
Nee,  dat ben je zonder laken en knobbelneus.   :#

:H :H

Een bezem is genoeg  :P

hahahahaha
Jevipro

jari

Citaat van: vic36shorty op april 06, 2017, 04:06:08 PM
Oooooh nou hoor ik je lachen ria mag het wat zachter aub ik kom hier voor mijn rust ja.....😛

rust en jij.... dat gaat NOOIT samen
Jevipro

vic36shorty

hoek_tre

dat klinkt steeds meer alsof Vic36Shorty dé ideale kandidaat is voor Bonny's donderdagavond spook&griezeltocht :# :H

jari

Citaat van: hoek_tre op april 07, 2017, 02:47:44 PM
dat klinkt steeds meer alsof Vic36Shorty dé ideale kandidaat is voor Bonny's donderdagavond spook&griezeltocht :# :H
Haha we zeggen gewoon tegen de kinderen bij Victor krijg je bonus punten.  Haha gaan ze allemaal als eerste opzoek naar Victor
Jevipro

hoek_tre

Hey Vic36Shorty, dan kun je er mooie spook&griezel-verhalen over vertellen onder het genot van een glaasje W: of  bier
De vraag is dan wel hoe sterk de verhalen worden na tig glaasjes :P

Dus jij doet mee? :J

vic36shorty

Gloeiendegloeiendegloeiendhetekolenopeensafarichefwaardevonkenvanafvliegenonderhetgenotvaaneengalsnobelenjutter.

vic36shorty

Moeten jullie mij hebben ga paul pesten pfffffff

vic36shorty

Citaat van: linda75 op april 07, 2017, 12:26:43 PM
hahaha stelletje ongeregeld is het volgens mij als ik het zo lees. Leuk die spooktocht voor onze oudste.. Ik doe niet mee.. pies dan geheid in mijn broek :#
Van het lachen zeker....

john1311

Citaat van: vic36shorty op april 07, 2017, 05:52:09 PM
Gloeiendegloeiendegloeiendhetekolenopeensafarichefwaardevonkenvanafvliegenonderhetgenotvaaneengalsnobelenjutter.

Das een mooi woord voor scrabble Victor  :K

vic36shorty

par

Paulvh