Het grote voorjaars klapweekend 2017 (chat) topic

Gestart door Alex, september 20, 2016, 01:03:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marjootje

Die doet inderdaad boodschappen bij mij in de kast. :)

Bonny

Nou bij ons kan er ook eentje de deur uit  :#
Wel op de camping dan .
Annemiek haar popup tent is binnen .
:>
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Paulvh

Voor diegenen die naar het Dolfinarium willen gaan. Ik heb een beperkt aantal kortingsbonnen liggen. Dus wie het eerst komt die m...

vic36shorty

Een voorproefje op het klapweekend met yolanda

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Bonny

Tjonge jonge zijn jullie er nou al  :#
Word wel een heeeeeeell lang weekend voor jullie  :#

Yolanda

Lekker hoor!  Wordt een gezellig lang weekend.  😂😂

Bonny

Nog 2 week en dan klapper de klap .
Hoop dat het wel wat warmer word .
Hier is het nog erg koud

Bonny

En we hebbne de 55 gehaalt   WW
Opnaar de 60  :>

ejpwg

wij hebben een zeurende tiener:) die naar Walibi wil,,,, zijn er nog meer van zulk soort tieners:):)

Hemertje

Citaat van: ejpwg op mei 10, 2017, 06:31:32 PM
wij hebben een zeurende tiener:) die naar Walibi wil,,,, zijn er nog meer van zulk soort tieners:):)

Mooi uitje voor Pinksteren ;)

Alex

Citaat van: ejpwg op mei 10, 2017, 06:31:32 PM
Ja er zijn er meer die naar Walibi gaan
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

pwg-van-ej

Citaat van: Alex op mei 10, 2017, 07:36:25 PM
Ja er zijn er meer die naar Walibi gaan
Ik ga net tanken en krijg ik krijg een kortingskaart voor de entree van Walibi... zeg tegen de kassiere "dat is toevallig, daar gaan we rond Hemelvaart naar toe" ... krijg ik er gelijk een paar bij ... €10,= korting op de prijs van een volwassene bij de kassa... max 5 personen op 1 kaartje.... ik neem de kaartjes mee .... #nietvergetendus:)848]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

muis

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Citaat van: pwg-van-ej op mei 10, 2017, 09:56:10 PM
Ik ga net tanken en krijg ik krijg een kortingskaart voor de entree van Walibi... zeg tegen de kassiere "dat is toevallig, daar gaan we rond Hemelvaart naar toe" ... krijg ik er gelijk een paar bij ... €10,= korting op de prijs van een volwassene bij de kassa... max 5 personen op 1 kaartje.... ik neem de kaartjes mee .... #nietvergetendus:)848]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik heb ook munten van de jumbo ook 10 euro korting maar dan moeten we de kaarten van te voren bestellen .