chat topic aanmelding voorjaars meeting 2010 !!!!!

Gestart door muis, april 18, 2010, 08:16:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Ehm en dat 'zocht' ik hier naar de schriftelijke update van Richard, of is tie nog in de maak?
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

caspar

Citaat van: muis op mei 16, 2010, 12:22:30 AM
Oke, geen bubbels en geen alcohol dus.......... dat moet lukken ;)
hij heeft de hele week al bubbels in zijn buik gehad dus denk dat hij genezen is

Richard

Citaat van: klavertjes op mei 16, 2010, 09:03:35 PM
Ehm en dat 'zocht' ik hier naar de schriftelijke update van Richard, of is tie nog in de maak?

staat er nu

Klavertjes

Alex

Zo even de spullen uit de keuken in de vaatwasser zetten.
En nou niet als vorig jaar vergeten mee te nemen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

screech

hier staat ie ook sinds gisteren weer voor de deur. Aangezien we al een weekendje weg zijn geweest zijn alle spullen al schoon.
Gisteren achterstallige was weggewerkt, en nu aan het strijken. Dan is alles schoon, en kunnen we (ik denk) morgen de koffers gaan vullen.  :J
"Ik heb er zin an"

Alex

Nou hier is ook alles schoon nu straks weer inruimen en we zijn er klaar voor.
Nog even de promotie spulletje bij elkaar zoeken.

walter

Ilona is ook al volop bezig met alles bij elkaar zoeken, klaar zetten en wassen.
daar mag ik me niet mee bemoeien, ik mag het alleen maar inladen  KK
WE HEBBEN ER ZIN AN!!!
en oja we krijgen korting want we zijn met z'n 14-en  :J

caspar

hier ook bezig met aankomend weekend, we moeten even kijken hoe het met caspar zijn werk is maar mischien komen we ook vrijdag(avond) of laat in de middag en anders toch zaterdag.
de spullen staan al in de vouwwagen alleen nog de resterende spullen mee zoals kleding enzo en stoelen en tafel enz enz enz  :#

Alex

Pssssst.

En we zijn weer een dag dichterbij. :P

muis

NOG 2 DAGEN   :K :K :K

en we kunnen de oudste eerder ophaen uit school dus we gaan om 14.00 uur rijden (YES!!!!)

screech

Ohhhhhhh, wat lekker!!!!!!

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Braamt/4057821
zaterdag en zondag is het weercijfer een 9!!! vrijdag een 7 en maandag een ~8.  :J :J :J

Dat willen we zien!!!!!

Klavertjes

Dat gaan we gewoon meemaken, heerlijke tempaturen boven de 20 C, en ook 's-avonds ook lang nog lekker buiten, heerlijk dus voor de gezellige avonden buiten on het genot van een  W: of een  bier tje of een frisje!

Alex

Ik zie hier weer een topper aankomen.

Sommigen gaan mij weer zien zweten bij het opbouwen van de villa. :P