chat topic aanmelding voorjaars meeting 2010 !!!!!

Gestart door muis, april 18, 2010, 08:16:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

JackenMarianne

Wij zijn druk onze lijst aan het maken wat we nog moeten doen.Maar hoe zit het nu eigenlijk met de BBQ van zaterdag?

Neemt iedereen hier iets voor mee? Of leggen we met zijn alle geld bij elkaar? of nog heel anders?

groetjes
Marianne

muis

Oja, iedereen die iets extras heeft om eten (of drinken) in koud te houden, wil je het dan meenemen :J

(ivm de BBQ, er is geen koelkast die we kunnen gebruiken voor het vlees ed)

panevino

Potverdorie met die weersvoorspellingen! Ik heb net de kratjes met kleren staan inpakken en geen rekening gehouden op ZULK mooi weer!!!!
::)

Dan maar effe wat t-shirt's en korte broeken meenemen (of een wasje doen).
// Marcellino Pane e Vino \\

screech

Ik heb net al mijn kleding in de koffer gedaan, maar neem toch maar even 1 lange broek mee.  :#

screech

Thanx nel. Jammer dat ik je niet ga ontmoeten.  ;( ;(
Pas je goed op hier. De teugels niet te veel laten vieren als we weg zin hé. En op tijd het cafe dicht en opgeruimd achterlaten hoor!  :#

fish

screech

ja, in dit topic zal het wel rustig zijn.  :)

walter

morgenochtend nog de laatste dingen pakken en we are ready to go  :J

Alex

Moet nog even op jacht naar een gasfles. :P

De wagen stond zowiezow al klaar.
Nog even de kleren in een bak mieteren de boodschappen zijn alweer gedaan dus morgen nog even druk. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

screech

In doetichem zit een kampeerzaak, dus daar kan je ook je gasfles scoren.
http://www.kampeershop.nl/

Althans dat was mijn idee als de fles leeg blijkt te raken.

Alex

Misschien ook een optie want die van mij is nog niet helemaal leeg.
Maar een beetje lullig om hier achter te komen tijdens de bbq. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

fish

Citaat van: Alex op mei 20, 2010, 05:13:29 PM
Misschien ook een optie want die van mij is nog niet helemaal leeg.
Maar een beetje lullig om hier achter te komen tijdens de bbq. ;)

Ik dacht dat ie van mij ook leeg was, maar die man zei hoe je dat kan controleren.
Je pakt de tank met beide handen aan de onderkant vast, en schud heel langzaam heen en weer.
Dan voel je heel snel hoeveel er nog in zit.