chat topic aanmelding voorjaars meeting 2010 !!!!!

Gestart door muis, april 18, 2010, 08:16:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Citaat van: Teus op mei 03, 2010, 09:56:03 PM
Wij hebben ook een plaatsje gereserveerd. Zijn wij nummer 14?
Als er niet teveel auto's voor ons rijden komen we vrijdags +/- 19:00 uur onze Jametic opzetten.
Zien we de mensen met wie we schriftelijk communiceren. Enne we komen met z'n tweeën.

Tot ziens, Gea en Teus
Geweldig
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

walter

vanaf welke tijd ongeveer zullen de eerste klappers aanwezig zijn op de camping met het pinksterweekend?

Alex

Mr Roadmaster staat er zelfs al dagen van te voren.
Maar ik denk dat de meesten vrijdag voor etenstijd bezig zijn met het opzetten.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Citaat van: walter op mei 04, 2010, 08:37:38 AM
vanaf welke tijd ongeveer zullen de eerste klappers aanwezig zijn op de camping met het pinksterweekend?

onze vouwwagen staat er dan al, dus opbouwen is er voor ons niet meer in.
wij komen dan rond 16.30/17.00 aan vrijdags  ligt eraan hoe druk het op de weg is...

walter

het is voor ons theoretisch drie kwartier rijden, normaal gesproken maarja bij duiven wil het nogal eens spoken, maar was ff benieuwd ernaar, maar ja we kunnen gewoon de gehele dag de camping oprijden die dag?
Het wordt onze eerste klapperkeer met deze klapkar, dus wij kunnen de extra speeltijd wel gebruiken vrees ik :+

Richard

als het goed is heb je betaald voor de heledag dus mag je smorgens al aankomen en beginnen met opklappen...

S6 ..of je wacht totdat er wat meer leden zijn die je kunnen helpen....

walter

ik denk dat we dan gezellig door de middagspits heen hobbelen om daar rond 16.00uur te landen :#

caspar

als het tegen zit komen wij op zaterdag ochtend binnen dus dan staat onze tent binnen en half uur denk ik met al die klapgekken om ons heen  >:( >:(

Richard

Citaat van: caspar op mei 04, 2010, 02:01:01 PM
als het tegen zit komen wij op zaterdag ochtend binnen dus dan staat onze tent binnen en half uur denk ik met al die klapgekken om ons heen  >:( >:(

Nee dat denk en zie je verkeerd...we krijgen dan een demonstratie van  >:( :# ::) :X :Z :ZZZ :O en kijken alleen maar tenzij :K bier als omkoopmiddel word gebruikt

caspar

ja maar voor ons is het ook de eerste keer met deze klapper  ::)
en  W: bier  KK hebben we bij dus komt goe heeeeee
maar nu weer on topic anders wordt de moddereter :( :(

screech

Filetechnisch gezien heb ik geen idee! Maar ik hoop toch wel de demonstratie van Holtkamper mee te maken.
Dus gaan we er nu vanuit dat we voor het eten aanwezig zijn.

Ik zie zojuist dat het voor ons ongeveer 2 uur rijden is,... dus... ehhh... dat wordt dik in de file.
Maar dan denk ik dat ik vrijdag vrij neem en dat we dan na de school van de oudste wegrijden. ca. 13:00u weg of zo. Zal het eens olverleggen hier thuis.  :#

marcel.s

hoeveel drank gaat er eigenlijk mee, in totaal, wij nemen een kartonnen pak mee, met tap kraan. W:

Richard

Citaat van: marcel.s op mei 04, 2010, 07:27:41 PM
hoeveel drank gaat er eigenlijk mee, in totaal, wij nemen een kartonnen pak mee, met tap kraan. W:

Bekijk ff de foto's van het najaarsweekend en doe er dan nog 4 x zoveel bij dan zit je aardig in de richting....

marcel.s

:#

mogen we wel oppassen voor ontploffings gevaar  :#