chat topic aanmelding voorjaars meeting 2010 !!!!!

Gestart door muis, april 18, 2010, 08:16:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

caspar

ja het wordt 21gr s,morgens 10 s,middags 11  ::) ::)

Klavertjes

Citaat van: Alex op mei 15, 2010, 08:59:52 PM
Zelfs ik heb al flessen wijn voor jullie opgezocht.
Zag ook nog champagne en mousserende wijn staan zal ik die ook meenemen?

Je weet aan wie je dit vraagt (o.a.)? Tuurlijk neem maar mee! Dan  W: proosten we op jou, de vouwwagenclub, de 2500 leden en wat we nog meer kunnen bedenken!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

muis

Citaat van: klavertjes op mei 15, 2010, 09:33:39 PM
Je weet aan wie je dit vraagt (o.a.)? Tuurlijk neem maar mee! Dan  W: proosten we op jou, de vouwwagenclub, de 2500 leden en wat we nog meer kunnen bedenken!
:J :J

caspar

Citaat van: klavertjes op mei 15, 2010, 09:33:39 PM
op HarryV  zijn verjaardag die moeten we zekers niet vergeten

muis

caspar

neee ik wordt 40 en dat vind ik minder
ik vier mijn verjaardag al meer dan 10 jaar niet meer :J

muis

A joh, Edward en ik ook, 1970 is een prima jaar ;) op de dag dat je jarig bent, ben je een dag ouder dan de dag ervoor

marcel.s

Citaat van: Alex op mei 15, 2010, 08:59:52 PM
Zelfs ik heb al flessen wijn voor jullie opgezocht.
Zag ook nog champagne en mousserende wijn staan zal ik die ook meenemen?

:#

Alex

Citaat van: muis op mei 15, 2010, 10:37:38 PM
A joh, Edward en ik ook, 1970 is een prima jaar ;) op de dag dat je jarig bent, ben je een dag ouder dan de dag ervoor
Top jaar. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Citaat van: Alex op mei 16, 2010, 12:14:09 AM
Top jaar. :P
:W :W :# jij ook he :P

Hoe is het Alex?

Alex

Veeeeeeeel beter.
Vandaag maar 2 keer naar de wc geweest. :P
Wat een luxe zeg ik woonde er bijna. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Mooi man, bijna klaar voor het klapweekend dus, wat drink jij eigenlijk het liefst? (als je niet ziek bent)

Alex

Maakt niet uit eigenlijk.
Zolang er maar geen bubbels inzitten.
Vruchtensappen hoofdzakelijk.

muis

Oke, geen bubbels en geen alcohol dus.......... dat moet lukken ;)

Alex