chat topic aanmelding voorjaars meeting 2010 !!!!!

Gestart door muis, april 18, 2010, 08:16:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Jongensssssssss we gaan weer richting de 20 graden vrijdag lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

marcel.s

het is nu ook lekker, ik ga de spullen pakken  :#

muis

Citaat van: marcel.s op mei 15, 2010, 09:58:08 AM
het is nu ook lekker, ik ga de spullen pakken  :#
Gaan jullie nu al naar de camping

marcel.s

muis

Oh, dacht dat jij sneller aftelde als de rest en nu al ging :# Het is er wel weer voor :J

Alex

Net al vorig jaar. ;)
Hij gaat wat eerder omdat hij zich nog een beetje schaamt voor ons. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

marcel.s

Citaat van: Alex op mei 15, 2010, 10:33:35 AM
Net al vorig jaar. ;)
Hij gaat wat eerder omdat hij zich nog een beetje schaamt voor ons. ;)
ik schaam me nergens voor, mag ik weer naast jou staan?? ik hou niet zo van lopen voor een voorstelling van 3 uur. ;D

Alex

Citaat van: marcel.s op mei 15, 2010, 12:50:10 PM
ik schaam me nergens voor, mag ik weer naast jou staan?? ik hou niet zo van lopen voor een voorstelling van 3 uur. ;D
Hhahahaahah rat. :)

muis

Citaat van: marcel.s op mei 15, 2010, 12:50:10 PM
:# :H :H :H

Klavertjes

Yeah, zelfs op de meest ongunstige weersite van de afgelopen weken (buienradar, lange termijn voorspelling lokaal), zijn de temperaturen nu tussen de 16 en de 21 C!!!

Wel nog wat kans op regen, maar die is bijna nooit 'weg' bij die site, als het elders droog voorspeld wordt, zit 'm vast in de naam!

Hebben er zin in!!!!!!!!!!!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

muis

Alex

Zelfs ik heb al flessen wijn voor jullie opgezocht.
Zag ook nog champagne en mousserende wijn staan zal ik die ook meenemen?

we zijn ook wel weer aan wat warmte toe dus kom maar op met het mooie weer.